Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Photo a day 26 - 30 ( September ) - Βραβεία

Day 26........Near
Από το γραφείο που είναι ο υπολογιστής μου έχω μια θέα .....τι να σας λέω!!
Είπαμε! Μου αρέσουν τα ζωάκια, γάτες, σκυλάκια, πουλάκια, ψαράκια.......
Αλλά πως θα είχα τόσο μεγάλη αδυναμία σε δυο συγκεκριμένα κοκοράκια... τι να πω!
Η επιστήμη στην περίπτωσή μου, σηκώνει τα χέρια ψηλά .
Ανήκουν στους απέναντι και ποτέ, μα ποτέ δεν κάθονται φρόνιμα.
Μια από δω μια από εκεί!
Και μερικές φορές κάνουν και θόρυβο τα άτακτα.
Έχουν και δυο κοτούλες για συντροφιά, αλλά εκείνες είναι εγωίστριες....δεν μιλιούνται καθόλου μεταξύ τους.
Το χειμώνα μόνο ανταγωνίζονται ποια από τις δυο θα φουμάρει πιο πολύ.
Τα κοκοράκια αν και έχουν τελείως διαφορετικούς χαρακτήρες και ποτέ δεν κοιτάζουν προς την ίδια κατεύθυνση........( πάντα κάποιος έχει το βλέμμα του στις κοτούλες ) σήμερα έγινε το απίστευτο!
Τους γύρισαν και οι δυο την πλάτη.
Πριν έρθουν και με μαζέψουν με ζουρλομανδύα να προλάβω να σας δείξω τα κοκοράκια μου....


Day 27.......Love / Hate

                                  Love                                                                Hate

Day 28..........A good thing


Day 29.......Errand


Day 30........You, then

Εγώ, το καλοκαίρι που πέρασε!!


Βραβεία
Το πρώτο βραβείο είναι από την γλυκιά φίλη μου Εύη.
Το έχει προσφέρει σε όσους είναι ή νιώθουν παιδιά.
Παιδί δεν είμαι.... αλλά το νιώθω πολύ.

Σε ευχαριστώ Εύη!!

Το δεύτερο βραβείο είναι από την Άσπα, την γειτόνισσά μου από την Ναύπακτο


Το βραβείο συνοδεύεται από ερωτήσεις που έχω ήδη απαντήσει εδώ
Σε ευχαριστώ Άσπα

Το τρίτο βραβείο είναι από την αξιαγάπητη φίλη μου  Neli.


Σε ευχαριστώ Neli
Σύμφωνα με τους κανόνες πρέπει να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις.
Τι σου αρέσει να φοράς πιο συχνά;
Το καλοκαίρι μόνο φορέματα. Το χειμώνα έχουν την τιμητική τους τα παντελόνια.
Τι διασκέδασες πιο πολύ Σχολείο ή Πανεπιστήμιο;
Σχολείο .
Αγαπημένο βιβλίο;
"Όσα παίρνει ο άνεμοςτης Μάργκαρετ Μίτσελ
Ένα πράγμα που φοβάσαι;
Δεν θα πω τι είναι αυτό, αλλά για να πάψω να το φοβάμαι πρέπει να αλλάξω μερικές κακές συνήθειές μου.
Τι σε οδήγησε στο blogging ;
Ο πολύ ελεύθερος χρόνος μου και μια φωτογραφική πρόκληση
Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ ;
Make up......
Η πιο τρυφερή ανάμνηση ;
Είναι τόσες πολλές που δεν θα ήθελα να αδικήσω καμία!
 Τι προτιμάς; Ελαφρύ ή βαρύ μακιγιάζ ;
Ανάλογα την ώρα και την περίσταση.
Ένα πράγμα που σου αρέσει πολύ να κάνεις;
Να ταξιδεύω....

Καμιά φοβία;
Πριν πέντε χρόνια έπεσα από σκάλες και έβγαλα τον ώμο μου. Από τότε φοβάμαι μην μου ξαναβγεί και όταν κατεβαίνω σκάλες είμαι για γέλια.
Κραγιόν ή lipgloss ;
Κραγιόν

Να σας καληνυχτίσω με ένα αγαπημένο μου τραγούδι σε ένα πανέμορφο βίντεο!
"Τα καλύτερα θα  ΄ρθουν" της Αλεξίου


Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!

21 σχόλια:

  1. έκλεισες τέλεια τη λίστα του Σεπτέμβρη και με πολύ χιούμορ!!!!
    πολύ ωραία καλοκαιρινή τσαντούλα!!!!!!!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νάσια μου!
      Αχχχ!! Η καλοκαιρινή τσαντούλα είναι παρελθόν.
      Όχι επειδή πέρασε το καλοκαίρι, αλλά μου χάλασε :(

      Διαγραφή
  2. Τέλειο τραγούδι ,καταπληκτικές απαντήσεις ,αλλα πολύ γέλασα με τα κοκοράκια σου,περίμενα κι εγώ να δω κοκόρια αληθινά όταν άρχισα να διαβάζω και βλεπω αυτά ,μπράβο Παρασκευή μου ,τέλειο!!!!! φιλάκια πολλά καλη Κυριακή.Να χαιρεσαι τα βραβειάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Τι να έγραφα για τα κοκοράκια που όποτε κάθομαι στον υπολογιστή και κοιτάξω έξω τα έχω στην μούρη μου. Τα περιποιήθηκα και εγώ! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ περίμενα να δω κοκοράκια!!!!
    Χαχα:) είσαι απίστευτη!!!
    Χαίρομαι για τα βραβεία σου!!!να είσαι πάντα ευτυχισμένη:)
    Καλή Κυριακή!!!
    Τα ξαναλέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ..!! Αφού τα βλέπω κάθε μέρα...δεν βολεύει και κάπου αλλού να βάλω το γραφείο μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κυριακή!Πολύ όμορφες φωτογραφίες!Μέ ξεγέλασες καί εμένα μέ τά κοκοράκια!!Συγχαρητήρια καί γιά τά βραβεία φίλη μου!Εύχομαι καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi μου! Σκέφτηκα να διακωμωδήσω αυτά τα μαύρα αντικείμενα που βλέπω καθημερινά!
      ΦΙλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Τα κοκοράκια απλά θεϊκά!!!
    Άσε που αυτά δε λαλάνε κιόλας να σου σπάνε τα νεύρα!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxa φαντάζεσαι να ήταν δυο και να λαλάνε!
      Σε ευχαριστώ Μαρία! Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Bravissimo για τα βραβεία:)
    Μια χαρά τελείωσε ο μήνας!
    Πάμε στον επόμενο!
    Φιλιά~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τέλεια τα κοκοράκια, απίθανα!!! μπράβο και για τα βραβεία Παρασκευή μου, πάντα σου εύχομαι να παίρνεις βραβεία και στη ζωή!! πως γίνεται να μη σου αρέσει η μουστάρδα??? χαχα.. μου άρεσε πολύ και το φόρεμα και τα παπούτσια από το λίγο που φαίνεται! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου αρέσει ούτε το κέτσαπ ούτε η σος ούτε γενικά οι σαλάτες τυροκαυτερές, μελιτζανοσαλάτες κτλ.
      Μην νομίζεις πως φοράω τόσο κοντά φορέματα. Ήμουνα για ψώνια με την κοπελιά του γιού μου και φαγώθηκε να το αγοράσω.Είστε νέα μου έλεγε πότε θα τα βάλετε! Η ίδια μου έβγαλε και την φωτογραφία. Πρόσφατα που το φόρεσα πάλι πάντως ένιωθα έξω από τα νερά μου! Δεν είναι για μένα αυτά. Τα παπούτσια είναι πολύ όμορφα και ξεκούραστα!

      Διαγραφή
    2. εγώ πάλι τρελαίνομαι για όλα αυτά! χι χι.. καλά έκανε η κοπέλα και σε έπεισε, σου πάει τέλεια καταρχήν, έχεις πολύ ωραίο πόδι. ωραία η φωτό, σε προσέχει η μικρούλα! ;) φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. καλημέρα και καλό μήνα
    συγχαρητήρια για τα βραβεία
    μου αρέσουν τα μακρια΄μαλλιά και οι τηγανιτές πατάτες
    αυτό με τα κοκοράκια πειράζει που δεν κατάλαβα; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι! Τα κοκοράκια ήταν απλά ένα αστείο...έπρεπε να φωτογραφίσω κάτι κοντά μου και μιας που από το γραφείο μου βλέπω τα κοκοράκια σκέφτηκα να διακωμωδήσω την θέα τους. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή