Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Unpaixtable Blogger Award


Συνέχεια βραβείων και ερωτήσεων-απαντήσεων!!
Το unpaixtable βραβείο ήρθε στα χέρια μου από τις αγαπημένες φίλες Paloma και Evonita!!
Σας ευχαριστώ πολύ και τις δυο!!


Οι κανονισμοί του βραβείου:
1)Στην αρχή της ανάρτησής σου πες μας από  ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
2)Επ! Μη βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις!
3)Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους...
4)Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους.
5)Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις!
6)Και μη ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). Όταν το κάνεις, give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες!!

Καλούμαι να απαντήσω σε οκτώ ερωτήσεις μιας και η έβδομη ερώτηση είναι εις διπλούν! 
Για να δούμε, τι θα δούμε πάλι.....

Νούμερο 1 :Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
                    Παρασκευή, Πάτρα, Ζυγός, Blogger

Νούμερο 2: Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
                    Δεν έχω αλλά θα βρω ένα καλό, κάποτε....
                    
Νούμερο 3: Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
                    Οποιοδήποτε παιχνίδι στην αλάνα της γειτονιάς....για το αυθεντικό του θέματος!

Νούμερο 4: Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
                    ......πραγματοποιήσω τον επόμενο στόχο μου! Έναν περίπατο στο φεγγάρι! :) 

Νούμερο 5: Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
                    Δεν θα κάνω φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση αλλά θα δώσω την ευκαιρία να δουν περισσότεροι μια όμορφη συλλογική προσπάθεια, εδώ!

Νούμερο 6: Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
                    Αν δεν μου αρέσει κάτι, ένα κλικ είναι αρκετό να περάσω στο επόμενο ιστολόγιο!! Ουδείς λόγος λοιπόν περί εξαφάνισης οποιουδήποτε blog!  
                 
Νούμερο 7(από την Paloma ): Ποια ήταν τα πιο χαρούμενα Χριστούγεννα που ζήσατε και γιατί;
                   Πολλά τα χαρούμενα Χριστούγεννα που έχω περάσει μα αφού πρέπει να ξεχωρίσω ένα....διαλέγω τα πρώτα Χριστούγεννα ως μαμά, να φροντίζω εγώ πια για την δημιουργία αναμνήσεων κι ας ήταν ο πρώτος μου γιος μόλις έξι μηνών τότε! 


Νούμερο 7 (από την Εύη):Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στην λογική και το συναίσθημα, τι θα επέλεγες και γιατί;
                   Παν μέτρον άριστον!! Ανάλογα τις περιστάσεις και τα δυο πρέπει να συνυπάρχουν! Αν το τηρώ; Μμμμ....τι να λέμε τώρα; 

Τα μπλογκ που επιλέγω να παραλάβουν το βραβείο είναι τα εξής :



Η έβδομη δική μου ερώτηση είναι : Πόση σημασία έχει η γνώμη των άλλων για εσάς;        

          Χρόνια πολλά σε όσους-ες γιορτάζετε σήμερα και ένα υπέροχο Σαββατόβραδο σε όλους!!! 

28 σχόλια:

  1. Βρε! Παρασκευή σε λένε;;; Κοίτα να δεις τι έμαθα Σαββατιάτικα!! Αχαχα! Σε φιλώ γλυκά και καλή Κυριακή!! (3 μέρες σε μια πρόταση, πως σου φαίνεται;;....!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς καν να δω ανάρτησή σου ήρθες στο μυαλό μου! Και μετά την είδα..Τυχαίο;;
    ***Στο φεγγάρι...!*** Αυτή την απάντηση ξεχωρίζω!
    Πάλι καλά που το έδωσες κι εσύ στην Evi Sexta Feira μήπως και δούμε απαντήσεις της!! (της το δωσα κι εγώ!)
    Καλό διήμερο(τώρα πια) φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και αυτά μέσα στην ζωή!!! Να σκέφτεσαι κάτι και να γίνεται!! :))
      Να σαι καλά Κατερινάκι μου!
      Από ότι γράφει η Εύη στο επόμενο σχόλιο δεν της το δώσαμε και λίγοι!! Περιμένουμε τις απαντήσεις της!!
      Καλό ξημέρωμα και καλό διήμερο!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Σ'ευχαριστω για το βραβειο!! :) εκτος απο την Κατερινα μου το εδωσε και η Μαγιουμι! Πρεπει να πιασω βραβειο-δουλεια συντομα! :) Καλο τριημερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά!! Ωχ!!! Η έβδομη ερώτηση εις τριπλούν εσύ; Κάνε γρήγορα!!! Θα μεγαλώσουν οι ερωτήσεις!! :))

      Διαγραφή
  4. Ώστε είσαι Ζυγός ε; Χρόνια πολλά, λογικά εδώ τριγύρω θα είχες γενέθλια.. ;)
    Ωραίες οι απαντήσεις σου! Μα αυτή για τα Χριστούγεννα και το φεγγάρι είναι το κάτι άλλο! Ενδιαφέρον και η δική σου ερώτηση για τους επόμενους! ;)
    Καλό βράδυ Σαββάτου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενέθλια είχα στις 2 Οκτωβρίου!! :)) Δέχομαι όμως ακόμα τα χρόνια πολλά!! Σε ευχαριστώ!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου και η ερώτησή μου!! Ομολογώ με παίδεψε λίγο η τελευταία!!
      Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Να σου πω κι εγώ χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου,καλά και ευτυχισμένα!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου,οι απαντήσεις σου πολύ ωραίες!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Σπυριδούλα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ!! Την καλημέρα μου και χρόνια πολλά για σήμερα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι. Όμορφες απαντήσεις.
    Πιο πολύ ξεχώρισα αυτή με τα Χριστούγεννα (πόσο όμορφο & γλυκό!), και μ' άρεσε κι η ερώτηση που έθεσες στους επόμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για αυτό το μοναδικό βραβείο!
    Μου άρεσε πολύ και η ερώτησή σου... ερώτηση που πολλές φορές πολύς κόσμος κάνει στον εαυτό του!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!
      Νομίζω πως έπρεπε να απαντήσω κι εγώ σε αυτή την ερώτηση!! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Παρασκευή μο ,ευχαριστώ πολύ για το βραβείο ! Θα το ετοιμάσω όσο πιό σύντομα γίνεται ! Η ερώτηση που μας προτείνεις ,ότι πιό ωραίο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δέχτηκες το βραβείο μου!! Θα περιμένω τις απαντήσεις σου!! :)) Χρόνια πολλά για σήμερα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Αν πας στο φεγγάρι να βγάλεις δυο εισιτήρια...θέλω να το δω από κοντά κάποτε!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι εγώ θα πληρώσω τα σπασμένα; Ε; Άντε χαλάλι σου θα βγάλω δυο εισιτήρια!!
      Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο....ωραίες οι απαντήσεις σου....και η δική σου ερώτηση μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουπς! Το έχασα αυτό και δεν συμπεριέλαβα στη σημερινή μου ανάρτηση!
    Πάω!
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς!! Τι εννοείς; Τι έγινε και δεν το πήρα είδηση;
      Φτιάχνω φαγητό και έρχομαι να δω!! :))
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Παρασκευούλα μου πολύχρωμη και πάντα καλά να είσαι -σου εύχομαι για τα γενέθλιά σου!!! κι εγώ θέλω να έρθω στο φεγγάρι!!!! πολύ ωραία και η δική σου ερώτηση! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Εύη μου!!! Τρεις μαζευτήκαμε για το φεγγάρι!! Δήλωσε ενδιαφέρον και η Μαρία πιο πάνω!!
      Χαίρομαι που θα σας έχω παρέα στον φεγγαροπερίπατό μου!! :))
      Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά για σήμερα!!

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστω κατ αρχην που με σκεφτηκες και με τιμας,να εισαι οπως εισαι και να μεινεις η ιδια γλυκια και ευγενικη υπαρξη που βλεπω καθε φορα να ξετυλιγεται μεσα απο φωτογραφιες αναρτησεις ,απαντησεις σαν αυτες που ειδα,υγεια και αγαπη στην οικογενεια σου πολλα πολλα φιλια ,καλα να περασεις αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φιλενάδα μου και χρόνια πολλά!!! Κι εγώ σε ευχαριστώ που δέχτηκες το βραβείο μου και για όλα τα καλά σου λόγια!! Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  14. καλημερα! καλη εβδομαδα! συγχαρητηρια για ολα! χιχιχι
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή