Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Καλό μήνα! Καλό Φθινόπωρο! Day 1......You,now


Μπήκαμε στο φθινόπωρο.
Ο Σεπτέμβρης..από τότε που ήμουνα μαθήτρια μια έκφραση μου έφερνε στο μυαλό....."κάθε κατεργάρης στο πάγκο του". Έτσι έβλεπα το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.
Μπορεί να τελείωνε το καλοκαίρι αλλά χαιρόμουν που επέστρεφα σε μια μεγαλύτερη τάξη.
Και αργότερα, όταν τελείωνε η άδεια από την εργασία μου, σχεδόν πάντα ήμουνα χαρούμενη που θα γυρνούσα στην δουλειά. Εμείς ήμασταν υποχρεωμένοι να παίρνουμε όλη την άδεια μας τον  Αύγουστο. Πρώτη εβδομάδα έβγαινε όλη η κούραση.....δεύτερη εβδομάδα ακολουθούσε η ξεκούραση και σχεδόν πάντα στα μέσα της τρίτης ανυπομονούσα να επιστρέψω.
Όταν ξεκίνησαν τα παιδιά σχολείο αγχωνόμουν λιγάκι. Συνέχισα να χρησιμοποιώ την ίδια έκφραση αλλά από άλλη οπτική γωνία. Οι μαθητές στον "πάγκο" του σχολείου και οι γονείς στις συνεχείς υποχρεώσεις τους για να αξιοποιηθεί όσο γίνεται καλύτερα η θέση στον πάγκο.
Φέτος είναι λίγο περίεργα τα συναισθήματα.
Εγώ δεν θα επιστρέψω πουθενά..
Τα παιδιά τελείωσαν το σχολείο..
Το φθινόπωρο με βρίσκει εδώ μαζί σας...με κάτι που αγάπησα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. 
Εύχομαι ένα χαρούμενο και δημιουργικό φθινόπωρο 
με αισιοδοξία, χαμόγελο και όνειρα!
Καλό φθινόπωρο!!
Η φωτογραφική πρόκληση συνεχίζεται....και η νέα λίστα του Σεπτέμβρη είναι εδώ.
 September Photo a day challenge  


Μπορείτε να δείτε περισσότερα:  Fatmumslim



Day 1........You, now

  Εγώ, τώρα! Συγνώμη που δεν έκανα τον κόπο να χτενίσω τα μαλλιά μου αλλά σκέφτηκα να ακολουθήσω το θέμα όπως ακριβώς έχει..

44 σχόλια:

  1. Υπέροχη η φωτογραφία σου, μου αρέσει το “ύφος” που προκύπτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Πρόεκυψε αυθόρμητα και μαλλον τελικά αυτά είναι τα καλύτερα!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρααα..και καλό μήνα!!
    Μου αρέσει πολύ η φωτογραφική πρόκληση αυτή.Την είδα στο μπλογκ της Μαρίας(mytripsonblog)και σκέφτομαι να λάβω μέρος..Είμαι χαρούμενη επειδή δεν έχω προσπαθήσει ξανά να μιλήσω μέσα απο εικόνες..Μόνο οι λέξεις με ''κάνουν παρέα''!χαχα
    Το χρώμα των μαλλιών σου μου αρέσει πολύ!!
    φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα χαρώ να σε έχουμε μαζί μας σε αυτή την πρόκληση! Το έχεις και στην φωτογράφιση οπότε δεν σε φοβάμαι.. :) Χαίρομαι που σου άρεσε το χρώμα των μαλλιών μου...και αυτό γιατί τα τελευταία δυο χρόνια τα βάφω μόνη μου! Καληνύχτα και όνειρα γλυκά! Φιλί*

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Παρασκευή μου.Ωραία φωτογραφία!!!!!!! Καλλιτεχνική.Καλό φθινόπωρο να έχουμε και καλά να περάσουμε.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Νέλλη μου!! Σε ευχαριστώ πολύ! Θα περάσουμε καλο φθινόπωρο και χειμώνα....εδώ όλες μαζί ενωμένες θα τα καταφέρουμε! μμμ! αύριο θα φτιάξω την συνταγή με το κατσικάκι που είχες δώσει...θα σου πω εντυπώσεις. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Παρασκευή μου και καλό μήνα! Εύχομαι το φθινόπωρο να είναι γεμάτο χαρά, υγεία και όμορφες δημιουργίες! Πολύ όμορφη και έξυπνη η φωτογραφία! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κοριτσάκι μου! Να σαι καλά... και εσένα σου εύχομαι μια καλή σχολική χρονιά. Να διαβάζεις και να είσαι καλή μαθήτρια....να μπαίνεις και να μας γράφεις όταν και αφού είσαι έτοιμη για το σχολείο σου.. Καλή σχολική χρονιά Βασιλική μου! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  5. καλό μήνα!πολύ ωραία αυτή η πρόκληση,δεν ξέρω ποια να ακολουθήσω τώρα...είναι κι άλλες που με ιντριγκάρουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ακολούθησες την φωτογραφική πρόκληση! Σε καμαρώσαμε ήδη στην πρώτη σου φωτογραφία...Μην σκας για κάθε μέρα και τρελαίνεσαι. Βάλε και δυο και τρεις μαζί. Εύχομαι να διασκεδάσεις με την φωτογραφική πρόκληση. Καλό βράδυ! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα!!!!!!!!Υπέροχη η πρώτη σου φωτο!!!!!!Αλλά και τα μαλλιά σου μου αρέσουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ!! Η πρώτη φωτογραφία είναι από ένα μέρος που λατρεύω...όσο για τα μαλλιά αν αρεσουν στα αλήθεια έτσι θα καταργήσω την κομμώτρια :)
      Καληνύχτα!! :)

      Διαγραφή
  7. Ja, der Herbst hat an Motiven immer viel zu bieten, fast täglich ändert sich das Bild...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχτένιστη ή μη, έχεις ωραία μαλλιά!!!
    Ο Σεπτέμβρης πάντα με στραβώνει!!!! Είτε όταν ήμουν μικρή που άρχιζε το σχολείο, είτε τώρα που μπαίνω για τα καλά στο κλίμα της δουλειάς, ο Σεπτέμβρης δεν είναι από τους αγαπημένους μου μήνες!!!
    Όπως και να'χει ελπίζω να είναι καλός για όλους!!!
    Φιλιά πολλά Παρασκευή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε αντίθετες όσο αφορα τον Σεπτέμβρη :) Θα προσπαθήσουμε να είναι καλός όσο περνά από το χέρι μας. Αισιοδοξία Ειρήνη μου...και θα δεις, όλα θα πάνε καλά!! Υγεία μόνο!! Αυτό μόνο! Όλα τα άλλα έρχονται αργά ή γρήγορα. Αυτό μου έχει διδάξει η ζωή ως τώρα. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα!!! Και για μένα ο Σεπτέμβρης είναι λιγάκι μελαγχολικός.. ειδικά φέτος που και γω δεν έχω να πάω στη δουλειά μου.. κάθε Σεπτέμβρη, αλλά αυτόν το Σεπτέμβρη ειδικά νιώθω πολύ μοναξιά! ας τον δούμε με άλλο μάτι και ας προσπαθήσουμε να τον απολαύσουμε!! Χαίρομαι που συνεχίζεις την πρόκληση του Σεπτεμβρίου!! Μου αρέσει να παρακολουθώ τις όμορφες φωτογραφίες σου!! όσο για τα μαλλιά είναι πολύ όμορφα!! Αν έτσι αχτένιστα είναι τόσο ωραία, φαντάζομαι όταν τα έχεις χτενισμένα!! Καλή αρχή λοιπόν! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου όταν ξεκίνησα αυτή την φωτογραφική πρόκληση ήξερα πως ούτε την κατάλληλη μηχανή είχα για όμορφες φωτογραφίες, ούτε καμιά ιδαίτερη γνώση πάνω στην φωτογραφία. Βρήκα όμως κάτι όμορφο να ασχοληθώ για να πάψω να σκέφτομαι τα προβλήματά μου, να μην μιζεριάζω μπροστά σε μια τηλεόραση και να νιώθω ευτυχισμένη με την στιγμή. :) Ας απολάυσουμε κάθε εποχή με αισιοδοξία και θα δεις πως θα τα καταφέρουμε! Φιλάκι*

      Διαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλο Φθινοπωρο και καλο μηνα να εχεις, με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με υγεία πάνω από όλα! Όλα τα άλλα θα έρθουν! Καλό φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Παρασκευή μου!Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!Είσαι μία κούκλα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Dimi μου! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να σαι καλά..Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα!Να έχεις ένα ευχάριστο και δημιουργικό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφες φωτογραφίες και αληθινές σκέψεις ! Τώρα επιβάλλεται να χαίρεσαι περισσότερο
    γιατί έχεις πολύ περισσότερο χρόνο για σένα ...Σου εύχομαι ένα υπέροχο και δημιουρικό φθινόπωρο !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ολυμπία μου! Εξάλλου βρήκα τόσες φίλες που δεν θα έπρεπε να παραπονιέμαι..Καλό φθινόπωρο Ολυμπία μου.Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Τς τς τς...μα να μας έρθεις αχτένιστη?
    Δεν ντρέπεσαι?
    Χαχα...πολύ μου άρεσε η φωτογραφία...το ύφος της είναι πολύ "ρομαντικό"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα! Εγώ φταίω που σκέφτηκα να είμαι αληθινή.....την επόμενη φορα όχι μόνο θα χτενιστώ αλλά θα περάσω και από την κομμώτρια :)Φιλάκια Μαράκι μου!!

      Διαγραφή
  16. καλό μήνα
    καλή πορεία και στην πρόκληση του Σεπτεμβρη
    καθιερωθηκαν βλεπω για τα καλα στη μπλογκογειτονια μας αυτες
    εμενα παλι ο αγαπημενος μου μηνας ειναι ο Αυγουστος παντα σε ολη μου τη ζωη απο μικρη και μετα στο σχολικα χρονια και τωρα που εργαζομαι

    μου αρεσουν τα μακρια μαλλια στις γυναικες (και εγω τα εχω μακρια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασα, η πρώτη φωτο με τη θαλασσα μου αρεσε πολυ

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια είναι πως και εγώ περίμενα τον Αύγουστο να ξεκουραστώ όλη την χρονιά. Τώρα όλοι οι μήνες μου φαίνονται το ίδιο.
      Η φωτογραφική πρόκληση για μένα ήταν η αφορμή να δημιουργήσω το μπλογκ μου.
      Όσο για τα μακρια μαλλιά και εμένα μου αρέσουν πολύ...και όσο αν κάποιες φίλες μου με προκαλούν να τα κόψω γιατί λένε δεν είμαι φοιτητριούλα πια, εγώ αρνούμαι πεισματικά.
      Η πρώτη φωτογραφία είναι από μια εξαίσια παραλία της Λευκάδας. Θα κάνω ανάρτηση σε λίγες ώρες σχετικά.
      Καλή σου νύχτα Δελφινάκι! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Παρασκευη καλο μηνα
    σου ευχομαι να χαρεις το ''πουθενα'' οσο γινεται πιο πολυ χτενισμενη ή και αχτενιστη
    και για την προκληση καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη! Δεν ξέρω αν το "πουθενά" καταλήγει κάπου, εγώ πάντως θα το οδηγήσω :) Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  18. Καλό φθινόπωρο Παρασκευή!!καλλιτεχνική η φωτογραφία σου!μαρεσει!!καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!
    Οι φωτο σου ειναι τέλειες απο την Λευκάδα...θέλω πολύ να πάω αλλα δεν τα εχω καταφέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...σου εύχομαι να τα καταφέρεις να πας σύντομα! Είναι όμορφο νησί. Καλό Εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  19. Καλο μηνα καλη αρχη στις νεα σου ζωη οι εμπειριες των προηγουμενων χρονων θα σε οδηγησουν και σιγουρα οχι στο "πουθενα"
    Πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου!!
    Να εχεις μια ομορφη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήρθε με ευχάριστο τρόπο η αλλαγή στην ζωή μου, ούτε επιθυμούσα κάτι τέτοιο αλλά ναι, θα το οδηγήσω κάπου! Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλή Εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  20. Καλό μηνα και καλη συνεχεια του καλοκαιριου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι τέλειο το τοπίο της 1ης φωτογραφίας:)
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στους Εγκρεμνούς στην Λευκάδα! Φιλιά!!

      Διαγραφή