Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

" Άλλαξέ το"


Δυο κρακελαρισμένα μπουκάλια και δυο βαζάκια για ρεσώ που πήγα δωράκια σε ένα φιλικό μας σπίτι στάθηκαν η αιτία που η παρακάτω νταμιτζάνα έφτασε στα χέρια μου. Μια κυρία που ήταν εκεί ενθουσιάστηκε με τα δωράκια και μου ζήτησε να της φτιάξω μια νταμιτζάνα που είχε από την μητέρα της. Όταν έφτασε στα χέρια μου δεν είχα ιδέα τι μπορούσα να κάνω με αυτό το "τεράστιο" αντικείμενο που είχα μπρος μου. Πολλές ιδέες περνούσαν από το μυαλό μου μέχρι που άρχισα να ψάχνω για το κατάλληλο μοτίβο που θα χρησιμοποιούσα. Μέτρησα το κάτω μέρος της  και παράγγειλα τρία διαφορετικά ριζόχαρτα. 
Την πέρασα με κρακελέ ενός συστατικού και την έβαψα στο χρώμα του πάγου. 
Κόλλησα το ριζόχαρτο και με μερικές πινελιές έδεσα το μοτίβο με το υπόλοιπο σώμα της φιάλης.



Στόλιζε το σαλόνι μου για μήνες μέχρι να επιστρέψει στα χέρια της ιδιοκτήτριάς της. 
Όσοι την έβλεπαν ενθουσιάζονταν με το αποτέλεσμα. Κάποιοι μάλιστα ήταν πρόθυμοι και να την αγοράσουν ακόμα. Η νταμιτζάνα δεν χαρίστηκε αλλού, ούτε φυσικά πουλήθηκε και η ιδιοκτήτριά της την παρέλαβε μέσω τρίτων όπως  ακριβώς την είχε στείλει και σε μένα. 

Με την νταμιτζάνα και τις παρακάτω φωτογραφίες -πριν και μετά- πήρα μέρος στο "άλλαξέ το" που διοργάνωσε η φίλη μας Αριστέα τον περασμένο Ιούνιο. 


Ένα νέο "άλλαξέ το" όμως έκλεισε την αυλαία του την περασμένη Πέμπτη. 
Η συμμετοχή μου αυτή τη φορά κάτι εντελώς διαφορετικό.
Οι καρέκλες που είχα στην κουζίνα μου ήταν όλες για πέταμα. Έπρεπε να κάθεσαι αφού έχεις κάνει πρώτα τον σταυρό σου ότι δεν θα βρεθείς στο πάτωμα. 
Ο σύζυγός μου ασχολήθηκε μισή μέρα μαζί τους με βίδες και κόλλα (κι η αλήθεια είναι πως έγιναν πιο στέρεες κι από καινούργιες).  
Έλα όμως που σε κάποια σημεία φαίνονταν οι βίδες. 
Η απόφασή μου να τις πετάξω και να αγοράσω καινούργιες ήταν πλέον δεδομένη. 
Μια επίσκεψη όμως στα καταστήματα και οι τιμές που έβλεπα να έχει μια καλή καρέκλα ξύπνησαν το δημιουργικό μου οίστρο.
Και έχοντας στο μυαλό μια τραπεζαρία που είδα σε μια βιτρίνα γύρισα σπίτι με χρώματα και έφτιαξα την δική μου απόχρωση. Τρίψιμο, στοκάρισμα και δυο χέρια χρώμα. Το δεύτερο χέρι δυο-τρεις τόνους πιο απαλό.


Ένα καινούργιο ύφασμα στα καθίσματα, βάψιμο στο ίδιο χρώμα τα πόδια και η βάση του τραπεζιού, και η συμμετοχή μου έτοιμη προς ψήφο. 
Ψήφους πήρε ελάχιστους, λίγο ακόμα και θα "ψοφούσε" δηλαδή, αλλά δικαιολογημένα με τόσο όμορφες συμμετοχές. 



Να σας ευχαριστήσω όλους όσους ψηφίσατε την συμμετοχή μου και την Αριστέα για την φιλοξενία στον χώρο της!



49 σχόλια:

  1. Ξέρεις, είναι πολύ.... ιντριγκαδόρικο να ψάχνεις ποιος κρύβεται πίσω από την κάθε δημιουργία! (Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, ποτέ δεν πέφτω μέσα στις μαντεψιές μου! χαχα!)
    Η αλήθεια είναι πως κάθε φορά οι δημιουργίες είναι πολύ καλοδουλεμένες και αυτό ανεβάζει και το βαθμό δυσκολίας στις ψηφοφορίες! Είχα προτείνει να το κάνουμε σαν τη γιουροβίζιον, αλλά τότε η διοργανώτρια μάλλον θα κατέληγε με ζουρλομανδύα!!!
    ;-)
    Πέρα από την πλάκα, η μεταμόρφωση στις καρέκλες εκτός από πανέμορφη είναι και χρηστικότατη! Τους έδωσες πολύ πιο χαρούμενη όψη και είναι πραγματικά υπέροχες! (Κοίτα να δεις που θυμάμαι σαν εικόνα και την προηγούμενη συμμετοχή σου! Ποια? Εγώ που δεν θυμάμαι τί έφαγα χθες!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου και ελπίζω την επόμενη φορά να σε... εντοπίσω!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννα μου! Όλες οι δημιουργίες γίνονται με αγάπη και μεράκι και η συμμετοχή από μόνη της πιστεύω πως δίνει σε κάθε δημιουργό τη χαρά. Οι ψήφοι έρχονται σε δεύτερη μοίρα χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα ήθελε να βλέπει το έργο του να αρέσει. Δεν πτοείται όμως. Συνεχίζει να δημιουργεί και να συμμετέχει! :) Οι καρέκλες έδωσαν χρώμα στην κουζίνα μου και δεν έβαλα και το χέρι βαθιά στην τσέπη! Όσο για την προηγούμενη συμμετοχή, χωρίς να θέλω να σου χαλάσω την χαρά για το θυμητικό σου, μήπως την είδες πρόσφατα σε ανάρτησή μου; Την είχα στο photo a day Σεπτεμβρίου! :))) Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά και πρόσεχε μην δεν με εντοπίσεις την επόμενη φορά! χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Δεν έχουν σημασία οι ψήφοι Βιβή μου και το ξέρεις :)))
    Η στάμνα η στρουμπούλω είχε σκίσει και ξεχωρίσει. Να τα λέμε αυτά! Εξάλλου η δικιά σου η στάμνα ήταν η αιτία που
    έκανα τις παρουσιάσεις με αστείο τρόπο. Παρ'όλο που ήσουν στην τρίτη ανάρτηση! Δεν είχα κάνει τίποτα σπουδαίο ως εκείνη τη στιγμή,.
    Έρχεται η δικιά σου ...γράφω τη Γερακίνα, γέλασα μόνη μου και ξεκινάει ένα κατοστάρι να προλάβω να κάνω και στις υπόλοιπες το ίδιο!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για τις δύο συμμετοχές σου! Έχεις εξελιχθεί υπέροχα στο ντεκουπάζ! Μπράβο σου!
    Μα και οι καρέκλες πόσο μανίκι!
    Το πανί τους μοιάζει με την κουρτίνα μου στο εργαστήρι:))

    Πωπω αυτό δεν ήταν σχόλιο.. ενημερωτικό δελτίο ήταν!
    Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου! Γειά τη χάρη της η στρουμπούλω. Αν θυμάσαι κινήθηκε "γη και ουρανός" για να σταλθεί η συγκεκριμένη συμμετοχή. :) Οι καρέκλες μανίκι αλλά με λίγο κόπο εξακολουθούν να στολίζουν πλέον την κουζίνα μου και δεν ξόδεψα παρά ελάχιστα χρήματα. Το πανί ήταν και μένα από παλιά κουρτίνα που είχα στο δωμάτιο του γιου μου. Ούτε αυτό αγόρασα! χαχαχα
      Να σαι καλά Αριστέα μου! Πάμε για το τρίτο "αλλαξέ το" με κέφι! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλά έκανες και μας θύμισες την νταμιτζάνα σου, Βιβή μου, ήταν πολύ όμορφη! Δεν έχει σημασία που δεν ψηφίστηκε πολύ η νέα σου συμμετοχή στο 'Αλλαξέ το, σημασία έχει που άλλαξες εντελώς την τραπεζαρία σου και της έδωσες νέα πνοή με τα χρώματα!
    Και φυσικά, μεγαλύτερη σημασία ακόμα έχει το παιχνίδι και η χαρά της συμμετοχής!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριάννα μου! Συμφωνώ απόλυτα! Σημασία έχει η χαρά της συμμετοχής! Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ειλικρινά έχω μείνει άφωνος από την μεταμόσρφωση των καρεκλών.
    Μια πανέμορφη τραπεζαρία.
    Μπράβο σου αγαπητή μου Vivi Ka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Σε ευχαριστώ πολύ! Να σαι πάντα καλά! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Η νταμιτζανα άλλαξε πρόσωπο και απέκτησε προσωπικότητα,όσο για την τραπεζαρία χρειάστηκε πολύ δουλειά απο μερου σας για να συνέλθει και να καμαρώνει για την όμορφη όψη που απέκτησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όση δουλειά και να χρειάστηκε δεν συμπλήρωσε σε μεροκάματα το κόστος για την αγορά νέων. Να σαι καλά! Μια όμορφη μέρα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Hello, your creations and decoupage are very pretty. Well done! Enjoy your new week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω αυτό που ξέρω να πω οτι η νταμιτζάνα έγινε ΜΟΝΑΔΙΚΗ και η τραπεζαρία καινούργια.
    Ωφελήθηκες λοιπόν και στα δύο "αλλαξέ το" ,εκτός της μοναδικής εμπειρίας,οτι μπήκες στη διαδικασία να σκεφτείς, να αλλάξεις και στο τέλος να απολαύσεις τους καρπούς των κόπων σου ,που όλες ξέρουμε τι μεγάλη ανταμοιβή είναι πέρα απο ψήφους!
    Συγχαρητήρια λοιπόν και να την χαρείς την τραπεζαρία σου και η φίλη την ομορφη νταμιτζάνα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως τα συγκεκριμένα δεν τα έφτιαξα εξαιτίας τους διαγωνισμού. Μόνο η τελική φωτογράφηση έγινε για αυτό το λόγο. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι είναι μοναδική εμπειρία και μεγάλη ανταμοιβή το να απολαμβάνουμε τους καρπούς των κόπων μας. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. να σου πω εγω πως ψήφισα: μέσα απο τα μπλογκς με κρακελέ και δεν ξερω κι εγω τι άλλο με κατασκευές ,έχω ''μπουκώσει'' απο καρέκλες , συρταριέρες ,για να μην πω για τα μπουκάλια! Οπότε ,αν και η καρεκλα σου ήταν ωραιότατη και την είδα ,ψηφισα κάτι που δεν ειχα ξαναδεί ή ειχα δει ελάχιστα.Ίσως ,κάπως παρομοια να ψηφισαν και άλλοι ,χωρίς να σημαινει πως αυτοί που δεν ψηφιστηκαν δεν ειχαν ωραιες δημιουργίες!
    Η τραπεζαρία σου ολοκληρωμένη ειναι τέλεια! Θέλω κι εγω ν'αλλάξω της κουζίνας μου! Αριστέαααα τ'ακούς;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κι εγώ που πίστευα πως θα ήταν μοναδική η συμμετοχή μου! :P
      Να σαι καλά Νάσια! Η Αριστέα άκουσε; :)

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Βιβούλα μου
    Είναι υπέροχες οι αλλαγές σου!
    Φυσικα και δεν παιζουν ρολο η ψηφοι.
    Φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά η νταμιτζάνα δεν παίζεται, απλά τέλεια!Και οι καρέκλες έγιναν αγνώριστες και πολύ πιο όμορφες απ'ο,τιδήποτε έτοιμο!Μπράβο, Βιβή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια και στους δυο σας!!! Υπέροχη δουλειά, χρυσά τα χεράκια σας!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βιβή ,αν θέλεις τώρα ,άλλαξε τες !!!! Έγιναν πιο στέρεες ,καινούργιες ,γουστόζικες ,φινετσάτες !! Μπράβο και στους δυο σας !
    Να τις χαρείτε σαν να σας τις έφεραν από το μαγαζί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά Ολυμπία μου δεν περίμενα πως θα είχαν ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Τις χαίρομαι πολύ περισσότερο και από καινούργιες. Να σαι καλά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Βρε Βιβή μου ξεχασες που στο πρωτο αλλαξε το το λαματερακι μου δεν πήρε κανενα βαθνμό; αλλα ηρθε πρωτο απο το τελος;..χι.χι. ομως εγω το καμαρωνω επανω στο κομοδινο μου... που ήταν αχρωμο και σινιθισμενο τοσα χρονια..!! Η διαδηκασία ειναι πολυ πιο ενδαφερουσα και η σκψη πως να δημιουργισουμε κατι ........ειναι αλήθεια οτι χωρίς την ιδέα της Αριστεας..φίλη μου δεν θα αλλαζαμε τίποτα.. να πούμε την αληθεια.. !!!! οτι κανουμε το χαιρόμαστε πρωτα εμεις.. !!!!! για σκεψου ούτε και εσύ θα αλλαζες τις καρέκλες σου.. που παρεπιτοντως άλλαξαν κυριολεκτικως όψι........και σε αλλα με το καλο... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου δυστυχώς στο πρώτο "άλλαξέ το" εκτός από την συμμετοχή μου δεν είχα την χαρά να παρακολουθώ την εξέλιξή του.Ήμουνα στην Αυστρία εκείνο το διάστημα. Όπως έγραψα και στην Χαρά και οι δυο δημιουργίες δεν έγιναν εξαιτίας του διαγωνισμού. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν ισχύουν τα λεγόμενά σας για τους διαγωνισμούς αυτούς. :) Να σαι καλά και να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πω πω, δε λέω, πολύ ωραία η νταμιτζάνα, αλλά οι καρέκλες έχουν γίνει αγνώριστες!
    Ακόμα και με διαφορετικά χρώματα, πάλι θα μου άρεσαν! Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι Βιβή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι δικιά μου! Σκεφτόμουν να βάλω δυο αποχρώσεις ακόμα στα δυο οριζόντια ξύλα της πλάτης αλλά τεμπέλιασα την τελευταία στιγμή να φτιάξω τις αποχρώσεις! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  15. Βιβή μου δεν πρόλαβα το διαγωνισμό, και δεν έχω δει καμία από τις "μεταμορφώσεις" που παρουσιάσατε!
    Πάντως οι καρέκλες έγιναν αγνώριστες και πιστεύω πως είναι και πολύ χρηστική η αλλαγή τους! Πρέπει να σου έλυσε τα χέρια, γιατί όπως λες κι εσύ τη σήμερον ημέρα πού να αγοράσεις νέες!
    Όσο για την νταμιτζάνα...κούκλα, δεν το συζητώ!! (την έχω ξαναδεί κάπου, νομίζω, ε?)
    Πολλά φιλάκια!! Καλό ξημέρωμα!!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρααα!!! Την νταμιτζάνα την έβαλα στο photo a day Σεπτεμβρίου. Σίγουρα την θυμάσαι από εκεί. Δεν μου έλυσε μόνο τα χέρια, αλλά προστάτεψε και την τσέπη μου. :) Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. ολα τελεια η αλλαγη της τραπεζαριας μοναδικη με ξετρελλανες τοκανα μονο σε μια καρεκλα και αυτη μπαμπουενια εσυ εισαι πραγματικη καλλιτεχνης και υπεροχες οι οδηγίες σου να μην μιλησουμε δε για την νταμιτζανα ολα μα ολα τα λεφτα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κάτια μου για τα καλά σου λόγια! Από παιδί μου άρεσε να φτιάχνω δικές μου αποχρώσεις και να αλλάζω οτιδήποτε έπαιρνε αλλαγή. :) Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Έχω κι εγώ ένα μπαούλο για το επόμενο άλλαξε το άμα θες γιατί εμένα δεν βλέπω ποτέ να κάθομαι να το συνεχίζω...
    Ομορφες δημιουργίες,ζηλευτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα το μπαούλο σου θα μπει στη λίστα αναμονής! Να σαι καλά! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Γεια σου Βιβή μου!!!
    Είναι υπέροχα και τα δύο! Πόσο θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν οίστρο και μεράκι!!!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και τις εξαιρετικές δημιουργίες σου!
    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! ❤️
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα περιστεράκι μου και καλή εβδομάδα! ! Σε ευχαριστώ πολύ! Να σαι πάντα καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Ωραιο το floral μπουκάλι!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερές και οι δύο δημιουργίες σου!!
    Δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω γιατί είμαι πολύ άσχετη και απλά σας θαυμάζω!
    Καλή εβδομάδα Βιβή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Κατερίνα μου! Καλημέρα και Καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  21. Both your 'before' and 'afters' are beautiful! The bottle of bouquets and the buttery yellow chair are charmingly sweet!

    Have a lovely week!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφη η νταμιτζάνα σου αλλά και οι καρέκλες έγιναν καταπληκτικές!!! Συγχαρητήρια για τις μεταμορφώσεις που έκανες είναι υπέροχες!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες κατασκευές!!! Συγχαρητήρια για το ταλέντο σου! Και οι φωτογραφίες σου και το blog σου φανταστικά!!! Έχεις ένα βραβειάκι από μένα!! Δες το εδώ!

    http://aurelieswonderland.blogspot.gr/2015/10/liebster-award-vol2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και το βραβείο! :)

      Διαγραφή