Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Βαζάκι με χρωματιστό αλάτι.......

Πάει καιρός που θέλησα να ασχοληθώ με αυτό το αντικείμενο. Όχι βέβαια με αλάτι, αλλά όπως όλοι καταλάβατε με άμμο θαλάσσης. Και ενώ έχω φέρει δυο τσάντες με άμμο, η διαδικασία να πλυθεί να απολυμανθεί, να βαφεί και να στεγνώσει είναι αυτό που φρενάρει τις δημιουργίες μου......Όχι, όχι καλέ!!!! Δεν είμαι καλλιτέχνης του είδους.....και δεν σας εγγυώμαι πως σύντομα θα δείτε κάτι καλύτερο από το παρακάτω. Το επόμενο πάντως θα είναι σίγουρα με άμμο.  Το συγκεκριμένο είναι από χοντρό μαγειρικό αλάτι που έβαψα με τέμπερες.Χρησιμοποίησα ότι ποσότητα βγήκε από το κάθε χρώμα και βγήκε το "αριστούργημα"





15 σχόλια:

  1. Και όμως είναι πανέμορφο!!! Είμαι σίγουρη ότι και με την άμμο τελικά θα φτιάξεις κάτι σούπερ! Αναμένουμε! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Ελπίζω σε λίγες μέρες να είμαι έτοιμη να το φτιάξω.......Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!Πολλή όμορφη και πρωτότυπη η δημιουργία σου!!Μπράβο!!Θα χαρώ να τα λέμε!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Φυσικά και θα τα λέμε...Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλως σε βρηκα!Καλοριζικο το σπιτακι σου!Ωραια ιδεα η βαμμενη αμμος.θα το δοκιμασω.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες,Αναστασία !! Αν και σε επισκέφτηκα ήδη,έρχομαι να σου πω τα υπόλοιπα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα είναι με τα φωτεινά τους χρώματα...περιμένουμε να δούμε και με την άμμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ δημιουργικό το αλμυρό σου δημιούργημα!!! δεν το περίμενα πως με τις τέμπερες θα βαφόταν τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ πείραμα έκανα.... θα βαφόντουσαν πολύ καλύτερα αν επέμενα λίγο παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια χαρά!!!
    Δεν ήξερα οτι μπορεί να έχει αυτό το αποτέλεσμα το πείραμα σου:):)
    Πρωτότυπο:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Μήπως το ήξερα εγώ; Μαγείρευα και όπως αλάτιζα το φαγητό μου ήρθε η αναλαμπή της παραπάνω δημιουργίας. Πάντως το αλάτι βάφεται πιο εύκολα :))

      Διαγραφή
  9. μου βαλες ιδεες τωρα... και εχω χοντρο αλατι στο σπιτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή