Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Η μικρή μου πριγκίπισσα!


Λίγες μέρες πριν τα γενέθλιά της η ανιψιά μου μου ζήτησε να της φτιάξω μερικές μολυβοθήκες για να χαρίσει στα παιδάκια που θα καλούσε στο πάρτυ της. Για τον σκοπό αυτό μάλιστα συγκέντρωνε μόνη της τα άδεια κουτιά από το γάλα της μπέμπα τους. Μου ζήτησε να της φτιάξω οχτώ κοριτσίστικες μολυβοθήκες με θέμα "πριγκίπισσα".
Αρχικά έβαψα τα κουτιά με ακρυλικά χρώματα σε απαλό ροζ και όπως στέγνωνε ένα-ένα κολλούσα από δυο μοτίβα χαρτοπετσέτας στο καθένα.


Το περίσσευμα του μοτίβου δεν το έκοβα αλλά το κολλούσα από κάτω ώστε να έχει μια συνέχεια και ένα όμορφο αποτέλεσμα και η βάση του.


Προστέθηκαν λουλούδια....


.....τοποθετήθηκαν πολύχρωμα μολύβια....


....μολύβια-ραβδάκια....


......και ζωάκια.


Η μικρή μου πριγκίπισσα αφού έβαλε το τελευταίο ραβδάκι....


...... με τις ροζ κορδελίτσες της έβαλε και την τελευταία "πινελιά"!




38 σχόλια:

  1. τι όμορφα που τα έκανες! Πόσο ζηλεύω τα μικρά κοριτσίστικα πραγματάκια!
    Να τα εκατοστησει η ανιψιά και να κληρονομήσει την καλλιτεχνική φλέβα της θείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό παθαίνουμε οι αγορομάνες! :) Σε ευχαριστώ Νάσια μου! Καλή σου μέρα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφα! Τι όμορφα; Πανέμορφα!
    Θα ξετρελαθούν... εδώ εμείς "οι μεγάλοι" ξετρελενόμαστε!
    Καλή εβδομάδα Βιβή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαράκι μου! Καλημερούδια και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αχ, τί ζουζουνοκοριτσίστικα δωράκια!!!
    Όμορφα χρωματάκια κ' σχεδιάκια και το ό,τι δεν έκοψες τη χαρτοπετσέτα, αλλά την κόλλησες από κάτω το βρίσκω υπέροχο!
    Να το χαίρεστε το αστέρι σας! Κάθε της όνειρο να πραγματοποιείται με τον ελάχιστο δυνατό κόπο!!!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτά τα ζουζουνοκοριτσίστικα! Τρία κορίτσια βάπτισα για να έχω σχέση με ζουζουνοκαταστάσεις.
      Να σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικά έγιναν! Τα κουτιά από το γάλα σκόνη είναι ιδανικά για κατασκευές αλλα εσύ τα απογειωσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο σας θαυμάζω όσες πιάνουν τα χέρια σας και από το τίποτα φτιάχνετε υπέροχες δημιουργίες!!
    Είναι πανέμορφα και είμαι σίγουρη ότι σκόρπισαν πολλά πριγκιποχαμόγελα!
    Καλή εβδομάδα Βιβή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου! Σκόρπισαν πριγκιποχαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους! :)
      Να σαι καλά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα. Ειλικρινά θαυμάζω αυτά τα χέρια που μπορούν να φτιάχνουν ομορφιές.
    Υποκλίνομαι και φιλώ το χέρι σου.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ! Πάντα ευγενικός! :) Να έχετε μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  7. Έγιναν πανέμορφες οι μολυβοθήκες!Τι γλυκό κορίτσι η ανιψιά σου, να σου φέρει μόνη της τα κουτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα! Είχε δει παλιότερα που μαζεύαμε με την μαμά της κουτάκια για ένα μπαζάρ και της είχε μείνει! :) Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. ενταξει δεν εχω λογια
    πανεμορφες και με υπεροχα χρωματα-στολιδια

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ παιδάκι μου δεν έφτιαξες μολυβοθήκες, "παπάδες" έφτιαξες!! Σαν μικρό παιδάκι νιώθω, τι ωραία! Να την χαίρεσαι την πριγκίπισσα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια Πέτρα μου!
      Ευτυχώς που έχω ακόμα μικρές ανιψιές κοντά μου! Να σαι καλά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα έκανες,οι πάτοι δε είναι καταπληκτική ιδέα!Σε ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βιβή ,η ανιψιά σου φοβερή !!! Είχε σκεφτεί την ιδέα ,έφερε τα κουτιά και η χρυσοχέρα θεία έκανε το θαύμα της με τα μαγικά της χρώματα και σύνεργα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άψογες οι μολυβοθηκες που ετοίμασες, οι μικρές πρέπει να τις χάρηκαν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά! Δεν ήμουν μπροστά στα άλλα παιδάκια αλλά η ανιψιά μου ξετρελάθηκε! :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Τυχερή η ανιψιά που έχει μια θεία σαν κι εσένα!! <3
    πολύ το ζήλεψα.μακάρι να είχα ιδέα πως γίνονται,είναι υπέροχες ιδέες!!
    κάποια στιγμή,μια από όοοοολες εσάς τις χρυσοχέρες πρέπει να μας πείτε βήμα-βήμα πως γίνονται αυτές οι ομορφιές μπας και βρούμε κι εμείς οι γύρω τον καλλιτέχνη μέσα μας!!
    υπέροχη ιδέα για παιδιά!!
    σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερή και η θεία που έχει ακόμα μικρές ανιψιές! :)
      Μην νομίζεις! Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μπορεί να φαντάζει. Υπάρχουν χρυσοχέρες που δείχνουν βήμα-βήμα το πως γίνονται και μάλιστα πολύ πιο πολύπλοκες τεχνικές. Όταν γίνω εξπέρ θα σε διδάξω εγώ! :) Να σαι καλά! Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  14. Τυχερούλα η ανηψούλα!
    Πολύ όμορφες Βιβή μου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Αριστέα μου! Καλό ξημέρωμα και φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Bιβή μου,
    να χαίρεστε την μικρή πριγκίπισσα!
    Οι μολυβοθήκες είναι πανέμορφες! Ξετρελάθηκα με την ιδέα της μικρής!
    Φιλιά πολλά και να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ξετρελάθηκα περιστεράκι μου! Η μικρή είναι σκέτη γλύκα! Να σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Wow lovely work!!! Congratulations!!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή