Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Αυγουστιάτικη Πανσέληνος


"Σε κοιτάζω προσεκτικά και σκέφτομαι.
Παρατηρώ το πόσο όμορφη είσαι.


Δείχνεις μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα
και μου θυμίζεις όσα θέλω κάποτε να γίνω......


......Σαν γνήσιο, άγριο θηλυκό δημιουργείς αντιπάλους και
ενίοτε προκαλείς εκνευρισμό. Είσαι γυναίκα όμως και
ξέρεις να μάχεσαι μα και να τιθασεύεις όλους εκείνους
τους δούρειους άνεμους που απειλούν να ταράξουν τη
φιλήσυχη ζωή σου.



Είσαι παρορμητική, χυμώδης, άγρια, μαχήτρια μα και
γαλήνια συνάμα. "




Οι φωτογραφίες είναι από την πανσέληνο της 10-08-2014 όπως εκείνη ξεπροβάλλει από το Παναχαϊκό Όρος και
τα αποσπάσματα από το ποίημα σε ελεύθερο στίχο "Η ΣΕΛΗΝΗ" 
της ποιητικής συλλογής " Τα Λάφυρα της Ψυχής μου" , της Κικής Κωνσταντίνου.





16 σχόλια:

  1. Όμορφες σκέψεις για το φεγγάρι... Καλώς σε βρήκα πάλι Βιβή μετά από πολύ καιρό, είχα το μπλογκ "Μια Αναπνοή" και αν θυμάσαι, ερχόσουν εσύ, ερχόμουν κι εγώ εδώ :) Έφτιαξα καινούριο, η διεύθυνση είναι http://hardaboutwhathurts.blogspot.gr/ , αν θέλεις να περάσεις κάποια στιγμή :) Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες ξανά Μαρία! Κι εγώ έλειπα πάνω από ένα χρόνο από το μπλογκ. :) Φυσικά και θα σε επισκεφτώ στην νέα σου διεύθυνση. Να σαι καλά! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Βιβούλα μου αγαπημένη!!!
    Μα πόσες εκπλήξεις μου κάνεις πια!
    Σήμερα κατάφερα να μπω στο μπλοκ και να βολταρω και επεσε πανω σε αυτη την υπεροχη αναρτηση!
    Οι φωτογραφιες ειναι εκπληκτικες, ειναι γνωστο αλλωστε πως κανεις θαυματα με τη φωτογραφικη σου μηχανη!
    Ευχαριστω πολυ πολυ για τα αποσπασματα που χρησιμοποίησες, για τις υπέροχες φωτογραφίες που θα ξεκινήσω σιγά σιγά να τις ανεβάζω στο μπλοκ και γενικώς ευχαριστω που υπάρχεις στη ζωή μου!
    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Κική, ό,τι κάνω το κάνω μέσα από την καρδιά μου. Το ποίημα σου έδεσε τόσο όμορφα με τις συγκεκριμένες φωτογραφίες, που για μένα έχουν ιδιαίτερη συναισθηματική αξία ( από τις τελευταίες όμορφες στιγμές που έζησα με την μητέρα μου πριν την χάσω). Εγώ σε ευχαριστώ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πως κατάφερες και έβγαλες τέτοιες φωτογραφίες;; Απίθανες..
    Και τα συνοδευόμενα καταπληκτικά..
    Καλό σαββατοκύριακο Βιβή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά έτυχε Κατερίνα μου! Φέτος επιδίωξα να βγάλω ακόμα καλύτερες, αλλά το φεγγάρι μου έκανε τρίπλα. Πέρασε ανάμεσα από τις ανεμογεννήτριες :))) Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. διαβαζεις το κοριτσι μας; μπραβο κουκλα ειναι πολυ καλη
    καλο σαββατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζω το κορίτσι μας και αξίζει πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Βιβή έπαθα την πλάκα μου με τις φωτο σου! Μπράβο!
    Να είσαι καλά!
    Σ' ευχαριστώ και για το αίτημα φιλίας σουσ το fb.
    Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαρία! Κι εγώ σε ευχαριστώ για την αποδοχή. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. ♥ Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Βιβή μου! Τώρα περιμένω και τις αλλαγές σου .Τι γίνεται άλλαξέ το χωρίς εσένα;;;;☺ε;
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έχεις καταλάβει Αριστέα μου επιστρέφω αργά αργά και σταθερά! :P
      Όσο για το "άλλαξέ το" αν σκεφτείς ότι τον Ιούνιο από εκεί που ήμουν ξεσήκωσα τους πάντες εδώ για να στείλουν την συμμετοχή μου.....εεεεε δεν θα στείλω τώρα? Καλημερούδιααααααα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Τι απίστευτες φωτογραφίες είναι αυτές!! έχω πάθει πλάκα!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνωρίζω κι από εδώ Βιβή, και θα έχω τη χαρά να απολαμβάνω τις φωτογραφίες σου! :)))
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κοριτσάκι μου!! Κι εγώ χαίρομαι που σε βλέπω εδώ! :) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή