Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Someone you love - Out + about -Under - Sweet - Hat -Lights

Day 8.......Someone you love

Αγαπώ πολύ την μια και μοναδική αδερφούλα μου!
Μπορεί από τότε που γεννηθήκαμε να είμαστε άσπρο- μαύρο, αλλά αυτή η διαφορετικότητα πιστεύω πως κρατάει την σχέση μας πάντα δυνατή!  :))



Day 9......Out + about

Την συγκεκριμένη μέρα έψαχνα τα κουτιά με τα Χριστουγεννιάτικα για να στολίσω!


Day 10......under

Η Ναλίτσα μου κάτω από το τραπέζι!
 Όσο τρώμε περιμένει εκεί. Μπορεί να πέσει κάτι και να φανεί τυχερή!


Day 11....sweet

Μια πολύ γλυκιά συνταγή από την φιλενάδα μου, τη Χρυσούλα!



Κεράσματα (σοκολατάκια) με τρούφα!!  
Την συνταγή μπορείτε να την δείτε, εδώ.


Day 12........hat

Αφού δεν ήθελε κανένας να φορέσει το σκούφο να το φωτογραφίσω, το φόρεσα η ίδια και η μανούλα μου έβγαλε την φωτογραφία!


Day 13........lights

Ένα φωτεινό καραβάκι!!


31 σχόλια:

  1. What a busy moment for you surely.
    decorate,pastry...I love those pics.
    happy decorating ;)
    lots of hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε πάντα αγαπημένες με την αδερφή σου!!Πάντα ήθελα να έχω αδερφή, με τον αδερφό μου δεν μπορούσα να μοιραστώ τα πάντα!Ήταν αλλιώς..
    Τρουφάκια έφτιαξε και η Evonita! Λαχταριστά φαίνονται!
    Και το χάσκι σας είναι πανέμορφο!! Φιλάκια καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Δεν ξέρω πως είναι να έχεις αδερφό, αλλά αν κρίνω από τους γιους μου είμαι τυχερή που έχω αδερφή!
      Τα είχα δει τα τρουφάκια στην Εύη! Είναι πεντανόστιμα και γίνονται πολύ εύκολα!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Όμορφες οι φωτογραφίες σου, αλλά η Ναλίτσα μου έκλεψε την καρδιά. Είναι πολύ όμορφη.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εμάς να δεις τι έχει κλέψει αυτό το πλασματάκι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου καλή μου!
    Πιο πολύ μ΄ άρεσε η όμορφη σκυλίτσα σου και το καραβάκι σου, αλλά θα σταθώ πάνω απ΄ όλα στην αγάπη και το δέσιμο που ΄χετε σαν αδερφές μεταξύ σας, συναίσθημα υπέροχο που ΄χω στερηθεί απ΄ τα τρία αδέλφια μου.:(
    Να παραμείνετε έτσι πάντα αγαπημένες!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου!
      Στην προηγούμενη ανάρτηση ξέχασα να σου πω πως την σκυλίτσα την πήρα ως υποκατάστατο κόρης χαχαχα
      Την λατρεύω!! ΌΛοι μας εδώ μέσα την έχουμε στα όπα-όπα. Άσε που από τότε που ήρθε ηρέμησαν και οι γιοί μου!
      Όλο τσακωνόντουσαν πριν! :) Η παρουσία της αποδυνάμωσε τις εντάσεις!
      Πάντως εγώ με την αδερφή μου τσακωνόμαστε ακόμα! Σταθερή αξία !! Πάντα η μια όμως τρέχει στην άλλη!
      Να υποθέσω πως τα τρια αδέρφια σου είναι αγόρια;

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς!Αγόρια είναι κι είμαι η μικρότερη!Κάποτε ήμασταν αγαπημένοι, αλλά πριν από λίγο καιρό με τους δυο ούτε που μιλάμε και με τον ένα που μένει στην Αθήνα τηλέφωνο μόνο σε γιορτές!Τόσο καλά!Αλλά η εκμετάλλευση βέβαια υπήρχε από παλιά!Άστα... να μην τα θυμάμαι!Γι΄ αυτό όταν βλέπω ή διαβάζω για πραγματικά δεμένα αδέλφια(έστω και με τις όποιες μικροπαρεξηγήσεις τους) μ΄ αρέσει, γιατί θυμάμαι το "δέσιμο" που πίστευα ότι ζούσα κι εγώ τότε, τ΄ οποίο αποδείχθηκε αργότερα ψευδαίσθηση.

      Διαγραφή
    3. Εύχομαι Σοφία μου να αλλάξει αυτό το κλίμα με τα αδέρφια σου! Αν βέβαια αξίζει να αλλάξει!! Αν είναι να πικραθείς πάλι, καλύτερα έτσι.
      Βλέπω τον άντρα μου με τα αδέρφια του πόσο απόμακροι είναι και στεναχωριέμαι πολύ! Είχα χαρεί που έμπαινα σε μια μεγάλη οικογένεια αλλά τελικά πήρα μεγάλη απογοήτευση!! Τυπικές σχέσεις!!

      Διαγραφή
  5. Τρώγοντας ενα απο τα αγαπημένα τρουφάκια δεν μπορώ να μην καμαρώσω τη σκυλίτσα σας!!! Είναι πολύ όμορφη:)
    Το σκουφάκι ζεστό και ιδανικό τώρα που μπήκε ο χειμώνας για τα καλά!!
    Να χαίρεσαι και την αδερφούλα!!
    Πάντα αγαπημένες:):)
    Καλό ξημέρωμα φίλη μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλη μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      χαχαχα Από χθες που έβαλα το σκούφο του γιου μου το σκέφτομαι σοβαρά να πάρω και εγώ ένα!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι την αδελφούλα σου.Να είστε πάντα αγαπημένες.Το καραβάκι πολύ μου άρεσε έτσι φωτισμένο. Τα τρουφάκια μου αρέσουν , γενικά ότι έχει να κάνει με σοκολάτα..Η καλή μας Νέλι έχει ένα πολύ ωραίο μπλογκ με ωραίες μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές προτάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Τα τρουφάκια είναι υπέροχα! Την πρώτη φορά που τα έφτιαξα τα έφαγαν το ίδιο βράδυ!
      Μετά άρχισα να φτιάχνω την διπλή δόση! :) Η φίλη μας μας δείχνει πολύ ωραίες συνταγες με 100% σιγουρια επιτυχίας όλες! Έχω δοκιμάσει πολλές συνταγές της και την εμπιστεύομαι απόλυτα!!

      Διαγραφή
  7. χαχαχα! Γέλασα με τον σκούφο και που έμπλεξες και τη μαμά!
    Κι εγώ μια αδερφούλα έχω και σε νιώθω!
    Να είστε πάντα αγαπημένες!
    Φιλάκια Παρασκευή μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν μπήκε καλά ο σκούφος αλλά έκανε νερά και η μαμά μου να μου βγάλει και άλλη!
      Ώχου.. έλεγε! Τώρα στα γεράματα να μάθω να βγάζω φωτογραφίες!
      Μια αδερφούλα και εσύ!! Να τις χαιρόμαστε!!
      Ελπίζω εσεις να μην τσακωνόσαστε όπως εμεις ακόμα!
      Εμας έχει καταντήσει σταθερή αξία ο τσακωμός χαχαχα
      Την καλημέρα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. πολύ όμορφες όλες μα όλες!!! και γω έτσι με την αδερφή μου, άσπρο-μαύρο!!! δεν πειράζει όμως, αίμα μας είναι, τις αγαπάμε!! χι χι... να τα και τα τρουφάκια σου που μου έλεγες!!! :) γλυκούλικα!!!! είναι τόσο εύκολη συνταγή όμως!! χτες έκανα χαλβά, αλλά θέλω να κάνω κουλουράκια!!!! τέτοια που τα στολίζεις με διάφορα γλάσα!! φτιάξατε εσείς? φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα και εσείς ασπρόμαυρο ε; φυσικά και τις αγαπάμε πολύ!!
      Εγώ θέλω να φτιάξω νηστίσιμα κουλουράκια σήμερα.
      Τα άλλα θα τα φτιάξω μια δυο μέρες πριν, για να υπάρχουν τα Χριστούγεννα :))
      Φιλάκια πολλά!! :))

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα:))
    Τέλειες οι φωτογραφίες σου αλλά εγώ εστίασα στα τρουφάκια κι έχω να φάω και πολύ καιρό.
    Στείλε κατά Παρίσι μεριά;)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω!
      Φιλάκια στο κοριτσάκι των Παρισίων!! :))

      Διαγραφή
  10. Η Ναλίτσα συμμετέχει σε όλα!!!


    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Παρασκευή μου!Νά είστε πάντα αγαπημένες μέ τήν αδελφούλα σου!Τά τρουφάκια σου ,μούρλια!!Η Ναλίτσα σου μού θυμίζη τόν Μπούμερ,έτσι καί αυτός μάς κοίταζε στά μάτια μήπως τού δώσουμε τίποτα!!Τό σκουφί σου,όλα τά λεφτά!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Dimi μου! Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Να σαι καλά! χαχαχα το σκουφί είναι του γιού μου, αλλά θέλω να αγοράσω και για μένα! Καλό Σ/Κ !! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!Και γω έχω μια αδερφούλα, εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένες!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελένη μου!! Και εσύ το ίδιο με την αδερφούλα σου!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Εγω Παρασκευή μου έχω αδερφό ,τον αγαπάω πολύ αν και τον στερουμαι γιατί μενουμε πολύ μακριά ο ενας απο τον άλλο,είναι ωραίες οι σχέσεις μεταξυ αδερφών,κούκλα η Ναλίτσα,το σκουφί τρέλλα ,δεν μπορω να πω.Και να έρθω στα τρουφάκια,θα στο πω για άλλη μια φορά ,με τιμας ιδιαίτερα μ αυτό που κάνεις,χαίρομαι πολύ που αναδεικνύεις έτσι τις τόσο απλές συνταγες μου, σε ευχαριτώ απο βάθους καρδιάς,φιλια και αγκαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα μου! Να σαι καλά!! Ξέρεις ότι λατρεύω ότι φτιάχνεις και με την πρώτη ευκαιρία πάντα θα τα αναδεικνύω!! Ξέχασα να σου πω πως έφτιαξα το μοσχάρι με την μανέστρα και μάλιστα δοκίμασα και εγώ! Λίγο για αρχή, αλλά θα προχωρήσω σταδιακά!! :) Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Wow delicious truffles!!! nice photos!!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή