Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Days 17-15 before xmas

Τις μέρες αυτές ολοκλήρωσα τα στολίδια που έφτιαχνα και είχα αφήσει στην μέση, εξαιτίας κάποιων προβλημάτων
Εδώ, είχα δείξει την κατασκευή δυο σχεδίων από ρολά χαρτιού υγείας.
Ένα άλλο σχέδιο που έφτιαξα είναι το παρακάτω :


Κόβουμε όπως και στο προγούμενο σχέδιο τα ρολά σε ίσα μέρη.
Τους δίνουμε το σχήμα όπως φαίνεται στην φωτογραφία και με το πιστόλι σιλικόνης τα ενώνουμε μεταξύ τους.

Όταν σχηματίστηκε το παραπάνω σχέδιο, μου ήρθε η ιδέα να το προχωρήσω λίγο παραπάνω.
Έκοψα ένα ρολό στην μέση... και του έδωσα το παρακάτω σχήμα.
 Το κόλλησα και δημιούργησα το δικό μου αστέρι.


Βάφτηκε και όταν στέγνωσε το πέρασα με χρυσόσκονη.


Στο τελευταίο σχέδιο έκοψα το ρολό ακολουθώντας τις ενώσεις που έχει και αφαιρώντας κάποια σημεία του ακόμα,δημιουργήθηκε το παρακάτω :


Μετά την ετοιμασία των στολιδιών ξεκίνησε η συναρμολόγηση του δέντρου.


Τα στολίδια που έφτιαξα αποδείχτηκαν πολύ λίγα για το μεγάλο μου δέντρο..



Έτσι.....επιστράτευσα και όσα στολίδια είχα σε κόκκινο και χρυσό από προηγούμενες χρονιές.

Έμεινε μια εκκρεμότητα! Το αστέρι της κορυφής. 
Δεν είχα αστέρι σε χρυσό, οπότε έβαψα ένα που ήταν σε ασημί.
 Θα τοποθετηθεί σήμερα, και το βράδυ θα φωτίσει και το δικό μου δέντρο!!

Το post αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού Everyday Christmas Home Challenge
που διοργανώνει το blog  Everyday happy home
 

 

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής
Little Treausures Handmade

23 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! Δεν το πιστεύω!! πόσο όμορφο είναι!!! Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει από τι προήλθε!!!! και του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο είπαν και οι γιοί μου χθες το βράδυ.
      Όταν τα έφτιαχνα όμως, με χλεύαζαν άγρια! :)

      Διαγραφή
  2. Ωραίος και ο χριστουγεννιάτικος στολισμός του ... μπλογκ!!!!! Τώρα το είδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Τώρα που είχα δικές μου φωτογραφίες στολίστηκε και το μπλογκ!
      Και του χρόνου να μαστε καλά!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη δουλειά!
    Μπράβο σου παρασκευή!
    Και του χρόνου, με υγεία πάνω απ' όλα να φτιάξεις κι άλλα στολιδάκια !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Να μαστε καλά και του χρόνου θα φτιάξω πάρα πολλά!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  4. Μπράβοοο..υπέροχες κατασκευές!
    Να είσαι καλά..να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!
    Και του χρόνου,γερή και δυνατή!
    καλή εβδομάδα!
    (έβαλε και το blog τα καλά του ε;..όμορφο έγινε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά φίλη μου!
      Να χαίρεσαι την οικογένειά σου επίσης.
      Να μαστε καλά και του χρόνου θα δημιουργήσουμε πάλι! :)
      Εεεε...ήταν η ώρα να στολιστεί και το μπλογκ!
      Καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Λοιπόν προτείνω όλες οι μπλόγκερς να ανοίξετε μια αλυσίδα καταστημάτων με χειροποίητα είδη..Τόσο ταλέντο να πηγαίνει χαμένο; Δεν αντειεύομαι, εννοείται μιλάω σοβαρά! Έχω πάθει πλάκα από αυτά που φτιάχνετε σχεδόν από το τίποτα!Αυτό θα πει..δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξεκίνησα τις κατασκευές δεν πολυπίστευα πως θα γινόντουσαν τόσο ωραία.
      Βέβαια υπάρχουν μπλόγκερς που φτιάχνουν αριστουργήματα. :)
      Εγώ είμαι "νεογνό" στην δημιουργία :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το αστέρι σου !!!! Αλλά και τα άλλα στολίδια του δέντρου σου! Καλές γιορτές να περάσετε!
    Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!! Καλές γιορτές επίσης!
      Φιλάκια και καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  7. Cute idea!!!
    Have a good week! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου Παρασκευή τι όμορφα που είναι όλα και αυτά που έφτιαξες εσύ και τα περσινά σου
    Αυτά που έφτιαξες εσύ μου αρεσε πολύ η ιδέα και ο χρωματισμός
    Επίσης , είδα ότι στόλισες και συ το μπλογκοσπίτι με τις φωτος πάνω πάνω και μου αρεσε πολύ και ο στολισμός και οι εικόνες που επελεξες
    Με το καλό να αναψετε το δέντρο σας και να το χαρείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Δελφινάκι μου! Να σαι καλά!
      Χθες με τον στολισμό, βρήκα φωτογραφίες να στολίσω το μπλογκοσπιτάκι μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλό ξημέρωμα! :)

      Διαγραφή
  9. Υπέροχες εμπνεύσεις και δημιουργίες όπως και το ιστολόγιό σου που το ΄βαλες στο κλίμα των γιορτών!
    Δέντρο απ΄ ότι βλέπω είμαστε στα ίδια!Έτσι μεγάλο κι επιβλητικό!
    Να ΄σαι πάντα καλά και του χρόνου να ξαναφτιάξεις περισσότερα στολίδια για το δεντράκι σου!
    Φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!
      Το πάλεψα πολύ αν θα έπρεπε να στολίσω φέτος.
      Χαίρομαι που το είδα αλλιώς και το έκανα.
      χαχαχα μάλλον το παράκανα! Δεν πειράζει όμως!
      Μια φορά το χρόνο είναι τα Χριστούγεννα :)
      Να σαι καλά!! Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  10. Ένα θα πω..είσαι αστέρι!!
    Με υλικά για πέταμα έφτιαξες υπέροχα στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρασκευή μου είσαι φοβερή και τα στολίδια καταπληκτικά!!!! μπράβο, έγινε σούπερ το δεντράκι σας!!!! Φαντάζομαι με τα φωτάκια θα είναι κουκλίστικο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα στολίδια ξεπέρασαν τις προσδοκίες που είχα όταν τα ξεκίνησα! :)) Και του χρόνου με περισσότερο ----χαρτο χαχαχα

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα στολίδια.. Μπράβο σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή