Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Πάγκος γυμναστικής από παλέτες

       Βλέποντας τον γιο μου και τον φίλο του να κουβαλούν τις παλέτες μέσα από το σαλόνι παθαίνω μια μικρή "υστερία".
Ό,τι και να φτιάξετε τους λέω, μην δω ατσαλιά .....κανονίστε!!
Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν έχω ιδέα τι σκοπό έχουν..


Όταν αρχίζουν να κόβουν με το αλυσοπρίονο και βλέπω αυτή την ατσαλιά αποφασίζω να πάω για καφέ στη ξαδέρφη μου.
 Τους λέω μόνο....<<καλή επιτυχία και να βρω το μπαλκόνι καθαρό >>

Όταν επιστρέφω το μπαλκόνι είναι καθαρό και ένας πάγκος έτοιμος.
Μπράβο, τους λέω ....τα καταφέρατε!!
Μπα!...ακούγεται η φωνή του γιου μου.
<<  - Έγινε πολύ φαρδύς και δεν βολεύει για κάποιες ασκήσεις >>
Λίγες μέρες αργότερα, άρχισαν πάλι τα μαστορέματα και έφτασαν στο επιθυμητό αποτέλεσμα!



Το έβαψε και στερέωσε το στρώμα με καρφωτικό.
Από κάτω έβαλε ένα στρώμα γυμναστικής και απο πάνω ένα κομμάτι  μοκέτας.

30 σχόλια:

  1. μπράβο του! και νοικοκύρης και εφευρετικός!!! φιλάκια πολλά!!! το mail δεν το έχω λάβει, δεν είναι ούτε στα junk!! δεν ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!
    πολύ καλός ο πάγκος..δεν έχεις διακιολογία τώρα!!
    εμπρός,γυμναστική..χαχα
    φιλάκια;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα πλάκα στην πλάκα έχω πολύ δουλειά να κάνω!
      Άντεξα μόνο 5 λεπτά διάδρομο :(

      Διαγραφή
  3. Is this your workout bench or is it for your son. I am glad it is done and it looks great. Have a wonderful week ahead.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμ,τι βλέπω εδώ!!Κατασκευή με παλέτες!Αυτό δεν το έχουμε φτιάξει ακόμα!Ευχαριστούμε για την ιδέα!!
    Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μεταφέρω τις ευχαριστίες σου στον γιό μου. Εγώ δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ!!

      Διαγραφή
  5. Erstaunlich was sich mit Kreativität alles machen lässt...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα ,μπράβο στο παληκάρι σου ,πολύ ωραίο και καλοφτιαγμένο ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλύτωσε και η μανούλα τα 120-130 ευρώ μιας και είχε βρει να αγοράσει!
      Ευτυχώς πέτυχε λοιπόν. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο στο γιο!
    Πολύ χρήσιμο το αποτέλεσμα...άντε καλή γυμναστική!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στό παλικαράκι σου Παρασκευή μου!Τόν έφτιαξε τέλειο τόν πάγκο!!Πιάνουν τά χεράκια του!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είχα εκνευριστεί με την ατσαλιά αλλά κατά βάθος χαιρόμουν που τον έβλεπα να προσπαθεί να φτιάξει κάτι...και τα κατάφερε! Αυτό μου έδωσε μεγαλύτερη χαρά. Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Και μαστορας και νοικοκυρης!Μπραβο Παρασκευη!Καλοτυχος να ΄ναι!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στα παιδιά.. Και για την ιδέα και γι την υλοποίηση.. καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και δεν είμαι φίλη της γυμναστικής, είμαι φίλη με κάθε κατασκευή που έχει να κάνει με παλέτες !!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλησπέρα φίλη μου..Δεν έλαβα κανένα μέιλ..Προσπάθησε ξανά και ενημέρωσε με.

    mystickland@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή