Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Φοινικόπτερο ή αλλιώς...Flamingo - Green day 25

Την Πέμπτη επισκέφτηκα το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στα Σπάτα.
Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια από όσους το είχαν δει και μιας και βρέθηκα στο αερόδρομιο σκέφτηκα πως θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το γνωρίσω.
Ο καιρός ήταν υπέροχος και η ψυχρούλα που έκανε ήταν ότι έπρεπε για το περπάτημα των 4.30 ωρών.
 Ούτε κατάλαβα πως πέρασαν τόσες ώρες!
Με το που περνάμε την είσοδο η περιπλάνησή μας ξεκινά με τα φλαμίνγκο...
Εντυπωσιακό το θέαμα, αλλά άρχισα να αναρωτιέμαι τι τους έκαναν και δεν πετούν!!






I am linking to Fiona { Green Day 25 }


33 σχόλια:

  1. Φλαμίνγκο είχα δει στη λίμνη Κερκίνη αλλά ήμουν αρκετά μακρυά τους...

    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικές φωρογραφίες!!4,30 ώρες περπάτημα... μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε εντάξει! τεσσεράμισι ώρες συνολικά! Περπάτημα και χάζεμα! :))
      Η αλήθεια είναι πως αν δεν σουρούπωνε καθόμουν και άλλο!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου χαρά μου αλλά κι η δημοσίευσή σου ήταν ενημερωτική!
    Δεν έχω δει Φλαμίνγκο ποτέ από κοντά κι ούτε ήξερα ότι υπάρχουν στο Αττικό πάρκο της Παιανίας.Με την πρώτη ευκαιρία όταν πάω Αθήνα θα το επισκεφθώ.Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον!
    Φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά είδα και εγώ φλαμινγκο.
      Είναι πανέμορφααα! Και μάλλον κατάλαβα γιατί δεν πετούν.
      Στο ένα πόδι κάτι τους έχουν...οπότε δεν μπορούν να το λυγίσουν.
      Πολύ εντυπωσιακή η βόλτα στο πάρκο. Το ευχαριστήθηκα πολύ!
      Με την πρώτη ευκαιρία να πας. Αξίζει τα λεφτά του!
      Καλό βράδυ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφες εικόνες!!!!!!!!! ωραία πουλιά, δεν έχω ξαναδει απο πολυ κοντά άν και εδω στην περιοχή μας έχει σε μια λίμνη αρκετά.Καλό Σαββατόβραδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πανέμορφα πουλιά φιλενάδα!! Πρώτη φορά τα είδα και εγώ από κοντά! Καλό Σαββατόβραδο να χουμε!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  5. πολυ ομορφες φωτο..καθαρες..χαρουμενο σ.β..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Καλό Σαββατόβραδο και μια υπέροχη Κυριακή! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Kαλησπέρα!
    Δεν είναι ενα πολύ ομορφο πάρκο;
    Όταν είχαμε πάει πριν κάτι μήνες,τα παιδιά ξετρελάθηκαν!
    Τόσα ζώα!!
    Λάτρεψα το show με τα δελφίνια!Εσείς το είδατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου λέω φίλη μου! Ξετρελάθηκα!
      Δεν περίμενα πως θα ήταν τόσο όμορφα εκεί μέσα.
      Σαν μικρό παιδί έκανα...και αν δεν σουρούπωνε ακόμα εκεί θα ήμουνα. χαχαχα
      Το Show με τα δελφίνια ήταν σουπερ ουαου!!
      Κρίμα που η μπαταρία από την κάμερά μου δεν έφτασε να τραβήξει όλο το σόου. :))



      Διαγραφή
  7. Δεν εχω παει ποτε αλλα φαινεται υπεροχο...και τα φλαμινγκο τι ομορφα πουλια!!!
    ειμαι παρα πολυ απασχολημενη τωρα πριν τις γιορτες με προθεσμιες οποτε δν πολυ μπαινω να σχολιασω....θα επανελθω ομως το υποσχομαι!!!!
    φιλακια
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στα αλήθεια πανέμορφα Αναστασία μου!
      Να σαι καλά!! Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  8. Όμορφη εμπειρία και αξέχαστη ! Να τα κοιτάζεις απο τόσο κοντά !
    Πάλι ταξιδάκια , ευτυχώς ! να απολαμβάνουμε και εμείς !
    Καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολλές φωτο ταξιδιάρικες Ολυμπία μου!!
      Τώρα που γύρισα θα με βαρεθείτε!
      Καλή Κυριακή! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφες οι φώτος, το τοπίο και το φλαμίγκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α! Τι όμορφα που είναι !
    Δεν έχω δει ποτέ από κοντά!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλιά!
    Εύχομαι να έχεις μια υπέροχη Κυριακή, Παρασκευή μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πανέμορφα Αριστέα μου!!
      Εχω και άλλα ζώα εξίσου όμορφα....προσεχώς θα τα δείξω όλα!
      Καλή Κυριακή και σε σένα γλυκιά μου! Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω πάει ούτε εγώ στο πάρκο...
    Πανέμορφα τα φλαμίνγκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πανέμορφο το πάρκο Μαρία μου!
      Σαν μικρό παιδί έκανα! :)

      Διαγραφή
  12. Ξεχωριστη αναρτηση και πολυ ομορφη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wow..beautiful greater flamingo!
    very nice zoo.
    actually i have never seen them directly only from photo;)
    for sure they are cute.
    have a nice weekend Darl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Acho que o flamingo é uma das aves mais elegantes...Adorei, um abraço!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τα λατρεύω τα flamingo!!! είναι υπέροχα!!!! έχω πάει στο πάρκο και πράγματι δεν καταλαβαίνεις πως περνάει η ώρα!!! είναι πολύ ωραία βόλτα!!! όλα τα ζώα είναι φοβερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαι ειλικρινής όταν πήγα δεν πίστευα πως θα το ευχαριστιόμουν τόσο πολύ!
      Σαν μικρό παιδί έκανα! Πραγματικά υπέροχη η βόλτα και τα ζώα! :)

      Διαγραφή
  16. Τα πουλιά δεν φεύγουν γιατι είναι ακρωτηριασμένα. Τους έχουν κόψει την άκρη στα φτερά τους και δεν μπορούν να πετάξουν. Ο κόσμος δεν μπορεί να το καταλάβει και νομίζει ότι θέλουν και παραμένουν εκεί. Αιχμάλωτα είναι του κάθε ζωολογικού κήπου που τα καταντάει ανάπηρα για να βγάζει λεφτά. Είναι απαράδεκτο αυτό που τους κάνουν. Δεν πρέπει να τους στηρίζουμε.

    Η πρακτική αυτή λέγεται pioning

    http://www.backyardchickens.com/t/209403/wing-pinioning-graphic-for-jjmr-ne1-else-interested
    http://farm4.static.flickr.com/3425/3262256914_830c6a7642_o.jpg
    http://www.express.co.uk/news/uk/395283/Zoos-chop-birds-wings-in-half-to-keep-them-captive

    ΑπάντησηΔιαγραφή