Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Συνέχεια βιβλίων με... Πίλτσερ και Παπαδάκη...

Όπως είχα γράψει σε προηγούμενη ανάρτησή μου, η Ρόζαμουντ Πίλτσερ και η Αλκυόνη Παπαδάκη κυριαρχούν στις προτιμήσεις μου το τελευταίο διάστημα. Συνέχισα λοιπόν με βιβλία τους.


"Στον αστερισμό των Διδύμων"
Αναφέρεται σε δυο δίδυμες αδερφές οι οποίες δεν γνώριζαν την ύπαρξη η μια της άλλης.
Η Ρόουζ μεγάλωσε σε ένα κοσμοπολίτικο περιβαλλον με την μητέρα της και η Φλώρα με τον πατέρα της σε ένα γαλήνιο και πανέμορφο μέρος στις ακτές της Κορνουάλης.
Συναντιούνται εντελώς τυχαία και αρχίσουν οι αποκαλύψεις και τα απρόοπτα....
 

Ένα πολυσέλιδο μυθιστόρημα της Πίλτσερ "Ψάχνοντας για κοχύλια"
Η Πενέλοπε μια απλή γυναίκα είχε την ευτυχία να γεννηθεί και να μεγαλώσει σε μια όμορφη οικογένεια ,γεμάτη αγάπη. 
Ωστόσο η ζωή της είχε :
.....έναν απερίσκεπτο γάμο...
... έναν έρωτα που άργησε να έρθει στην ζωή της  ...
......την απόκτηση τριών παδιών που όσο ευτυχία και να έφεραν στην ζωή της, ήρθε στιγμή που της άλλαξαν την γνώμη σε αυτό........
Μια απλή γυναίκα που αντιμετωπίζει τα προβλήματα και τις δυσκολίες της ζωής......μια συνηθισμένη δυναμική γυναίκα.  
 Ίσως αυτό να είναι και η μαγεία του βιβλίου.



Το Χειμερινό ηλιόστασιο είναι ένα μυθιστόρημα 607 σελίδων.
Μέχρι την διακοσιοστή σελίδα το βαριόμουν....το άνοιγα, διάβαζα λίγο και το άφηνα. Από εκεί και πέρα όμως το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. 
 

Η περιγραφή στο οπισθόφυλλο ήταν που με "έσπρωξε" να διαλέξω το συγκεκριμένο βιβλίο.


"Το ταξίδι που λέγαμε......"
Με την τελευταία σελίδα αυτού του βιβλίου με πήρε ο ύπνος στον καναπέ  χθες το βράδυ.
Πάντα έχουμε τα περιθώρια για να κάνουμε όνειρα.
Αυτό έκαναν και οι δυο ηρωίδες του βιβλίου......
Αναρωτιόμουν τι κρύβει ο τίτλος "το ταξίδι που λέγαμε " πριν το διαβάσω. 
Ένα θα σας πω .......στην τελευταία σελίδα χαμογέλασα λίγο πριν την λέξη ΤΕΛΟΣ!!
 

"Είναι Άνοιξη! Απόβραδο.
Με πνίγει η άνοιξη. Μου κόβει την ανάσα. 
Δεν αντέχει πια η ψυχή μου να κουβαλήσει τόση ομορφιά.
Σαν να φορτώσεις στη ράχη μιας κάμπιας ένα κόκκινο ρόδι......"
                                                            
      "Το ταξίδι που λέγαμε...."
      Αλκυόνη Παπαδάκη


Καλό ξημέρωμα!!



18 σχόλια:

  1. Τα έχω χάσει με τα ταξίδια που μας ταξιδεύεις !
    Τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα της Πιλτσερ , τα έχω ,
    ήμουνα εντυπωσιασμένη απο την περιγραφή της και ειδικά για την εξοχή της Αγγλίας . Έύχομαι να είσαι πάντα καλά και να μας ταξιδεύεις στη φύση και στη γνώση !Καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ολυμπία μου! Να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Μάλλον έβαλα πλώρη να διαβάσω τα πάντα από Πίλτσερ και Παπαδάκη!
      Σε λίγο πάω βιβλιοθήκη να εφοδιαστώ τα επόμενα βιβλία :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Είχαμε την ίδια έμπνευση σήμερα!!! Βιβλία και άλλα βιβλία!!!
    Πίλτσερ έχω διαβάσει και εγω,αλλά όχι αυτά που προτείνεις!!
    Οσο για την αλκυόνη...τι να πω;
    Ξέρεις την αγάπη που της έχω!!
    Φιλιά φίλη μου και καλή συνέχεια:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλη μου!
      Είδα και την δική σου ανάρτηση....βιβλία και άλλα βιβλία :)
      Τα τελείωσα όλα που είχα εκτός από το "Ο γυρισμός" της Πίλτσερ...χαχαχα δεν καταφέρνω να βρω τον δεύτερο τόμο και κάνω υπομονή!
      Η Αλκυόνη είναι μοναδική! Σε μαγεύει :)
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. ενδιαφέρων βιβλία φαίνονται αλλά δεν τα έχω διαβάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φιλενάδα ειλικρινά δεν ξέρω ποια απο τις δύο να διαλέξω,η προτίμηση μου πάει λιγο παραπάνω προς την Πιλτσερ αλλα και η Αλκυόνη έχει γράψει θαυμαστά πράγματα,έχω διαβάσει αρκετά και απο τις δύο,καλές αναγνωσεις σου εύχομαι.Φιλάκια πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !! Τα τελείωσα αυτά φιλενάδα και πρέπει να πάω στην βιβλιοθήκη για νέα παρτίδα. Όπως με βλέπω θα πάρω πάλι Πίλτσερ και Παπαδάκη :) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη δημοσίευση! Αγαπημένες και ξεχωριστές και οι δύο!
    Πλίτσερ έχω διαβάσει μόνο δύο βιβλία της εκ των οποίων το ένα είναι το Ψάχνοντας για κοχύλια! Και θυμάμαι και πότε: 1993! :)))
    Για την Αλκυόνη ότι και να πεις είναι λίγο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα... εσύ είσαι καταπληκτική αν θυμάσαι και τέτοιες λεπτομέρειες! :)
      Έχω βάλει πλώρη να τα διαβάσω όλα της Πίλτσερ και της Παπαδάκη :))
      Τα βιβλία της Αλκυόνης τα διαβάζω πάντα ασταμάτητα...δεν θέλω να κλείσω το βιβλίο.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. χεχε! Δούλευα σε βιβλιοπωλείο τότε ..η πρώτη μου δουλειά μετά την αποφοίτησή μου! Γι' αυτό το θυμάμαι! Ήταν από τα βιβλία που δανειζόμουν και τα επέστρεφα ατσαλάκωτα!
      Το άλλο είναι το Μοναχικό Λιοντάρι. Έπρεπε να το δω στη βιβλιοθήκη μου για να στο γράψω! Άρα δεν θυμάμαι τα πάντα! ;-) Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο ξεχνάω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα κι απο εδω...το πρωτο , δευτερο και τεταρτο μου κινησαν την περιεργεια...θα σημειωσω τους τιτλους και ελπιζω να τα βρω...μου αρεσει πολυ το διαβασμα και μενα..
    το λολουδι της τελευταιας φωτο μου αρεσε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα διαβάσεις Δελφινάκι...ειδικά το τελευταίο είναι υπέροχο!!
      Καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  8. κι εμένα μου αρέσει πολυ η Πίλτσερ..Οι εικόνες που σου δημιουργεί είναι καταπληκτικές..Το "Ψάχνοντας για κοχύλια" είναι από τα αγαπημένα μου. Να διαβάσεις και το "Σεπτέμβρης" είναι εξίσου υπέροχο!! καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες Ελπίδα!!
    Και μένα με έχει μαγέψει η Πίλτσερ με τις περιγραφές της. Θέλω να διαβάσω όλα τα βιβλία της.
    Το "Σεπτέβρης" έψαχνα σήμερα στην δανειστική βιβλιοθήκη αλλά δεν το βρήκα πάλι :)
    Χειμώνας έρχεται...θα δαβάσουμε πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Παρασκευή μου!Πολύ ενδιαφέρον βιβλία φαίνονται!Θά ψάξω να τά βρώ!Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να διαβάσεις οπωσδήποτε και το Σεπτέμβρη και το γυρισμό!!
    Όσο για τα βιβλία της Αλκυόνης Παπαδάκη πράγματι διαβάζονται αβίαστα..σε μεταφέρουν αμέσως στο κλίμα και σε κρατάνε μέχρι την τελευταία σελίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή