Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Κάτι πράσινο!! Photo a day ( December )



32 σχόλια:

  1. Μα εντελώς πράσινα!
    Και χαριτωμένα!
    Και παρεΐτσα!
    Υπέροχη φωτό! :)
    Φιλάκια Παρασκευή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριστέα μου!
      Πολύ μου άρεσε και μένα αυτή η φωτογραφία!
      Τα καημενούλια!! Είναι γλυκούτσικα.
      Το συγκεκριμένο είδος λέγεται Αμαζόνα Ωχροκεφαλα!
      Τα γέλια που έκανα σε αυτή την ονομασία...απορώ γιατί δεν το έγραψα στην ανάρτηση.
      Μάλλον είχα τα κάτω μου :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!!!
    Τι τρυφερό ζευγαράκι!!!
    Τι να λένε άραγε;;
    Φιλιά:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλη μου!!
      Μμμμ... μάλλον του λέει " Μας φωτογραφίζουν πάλι!! Αμαν πια!!" :)
      Δεν είναι γλυκούτσικα; Τα λάτρεψα!!!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  3. Καταπράσινα και πανέμορφα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωω τι όμορφα που είναι..καταπράσινα. στο αγαπημένο σου χρώμα...έχουμε κι εμείς τρία παπαγαλάκια μικρά (μικρό μέγεθος) γαλάζιο,κίτρινο και το τρίτο δε θυμούμαι το χρώμα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωτογραφία είναι από το Πάρκο ζώων που είχα επισκεφτεί.
      Τα συγκεκριμένα ονομάζονται Αμαζόνα Ωχροκεφαλα!
      Είχε πολλά είδη παπαγάλων!! Ένας μάλιστα μου μιλούσε!
      Θα τον δείξω άλλη φορά! :))

      Διαγραφή
  5. Πρωτότυπη και πανέμορφη και πολύ - πολύ τρυφερή!!!!!Λες να είναι από αυτά που μιλάνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν μιλάνε αυτά! Πάντως ήταν πολύ τρυφερή στα αλήθεια! :)

      Διαγραφή
  6. How cute , what a lovely couple! Great shot! Wishing you a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε βρε τι καταπράσινες φατσούλες είναι αυτές !
    Πανέμορφα και τρυφερά :)
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να υποθέσω πως όταν επισκέφτηκες τη πρωτεύουσα πήγες στο Αττικό ζωολογικό πάρκο?


    Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άχουου!Τι γλυκούλια που ΄ναι!Και στο χρωματάκι που μ΄ αρέσει.Στο πράσινο της ελπίδας!Και τι δεν έχει τελικά το πάρκο!
    Τέτοια παπαγαλάκια διαφόρων χρωμάτων-μαζί με διάφορα ζώα-έχουν εδώ σ΄ ένα μοναστήρι και πηγαίνουμε με τα παιδιά να τα βλέπουμε!Είναι όντως πανέμορφα!
    Να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο Παρασκευή μου!
    Φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύεις πως θέλω να πάω πάλι στο πάρκο την Άνοιξη;
      Νομίζω πως δεν τα γνώρισα τόσο καλά όσο θα ήθελα! :))
      Χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  10. Είναι απίθανα!!!!Μου αρέσουν πάρα πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ χαριτωμένα Παρασκευή μου!Μένω κοντά στό πάρκο καί δέν έχω πάη ακόμα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει Dimi μου! Να πας με τα εγγονάκια σου! Καλό Σ/Κ! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. such a cute these green parrots . they look so in love ;)
    he tried to seduce her ;)
    have a nice weekend Darl
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτο κι αν είναι πράσινο ,του γρασιδιού ,πανέμορφα τα πουλάκια,καταπλητική φωτο ,τρυφερή και αγαπησιάρα,φιλακια πολλα φιλεναδα μου,καλο μας ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φιλενάδα μου!! Είναι πανέμορφα! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  14. πανέμορφα!!! καταπράσινα αυτά τα παπαγαλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!! άμα μιλάνε τα αγαπώ ακόμα περισσότερο χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή