Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

8 μέρες πριν τα Χριστούγεννα - Day 16....Something you made

 Πριν λίγες μέρες είδα στο μπλογκ της αγαπημένης μου φίλης Αριστέας, μια δημιουργία της  από τρια όμορφα βαζάκια με χιόνι και ρεσώ
Μου έδωσε μια όμορφη ιδέα!!
Είχα βαζάκια, μερικές κορδέλες που έμειναν από τον στολισμό του δέντρου και τα ρεσώ!
Αγόρασα το χιόνι.......


.........και έτοιμο το δικό μου βαζάκι !!
Με αυτό συμμετέχω στον Γιορτινό Διαγωνισμό Δημιουργίας  που έχει οργανώσει το αγαπημένο μας Δελφινάκι !!


Το post αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού Everyday Christmas Home Challenge
που διοργανώνει το blog  Everyday happy home


Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής
                                                                Little Treausures Handmade

28 σχόλια:

  1. πόσο σας καμαρώνω που όλες φτιάχνετε όμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωω τι όμορφη έκπληξη και τι όμορφη δημιουργία!! ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου για την συμμετοχή σου.. Καλή επιτυχία. Και του χρόνου!! Πάω να το βάλω μαζί με τις άλλες συμμετοχές
    υγ-τι είναι το ρεσώ; μπορεί να το γνωρίζω ήδη, αλλά να το λέμε αλλιώς εμείς εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Δελφινάκι!! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Το ρεσώ είναι το μικρό κεράκι που έχει μεταλλικό περίβλημα!!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  3. Είδες η καλή μας Αριστέα ιδέες που έχει!χεχεχε!
    Μου φαίνεται δε θ΄ αντέξω και λίγο θέλω για να μπω κι εγώ!Δημιουργίες που φαίνονται απλές και φτηνές απ΄ τα υλικά, αλλ΄ επειδή γίνονται μ΄ αγάπη, μεράκι και φαντασία και βγαίνουν απ΄ την ψυχή αυτόματα καθίστανται πανάκριβες και μοναδικές!
    Να ΄σαι πάντα καλά χαρά μου και συνέχεια να δημιουργείς!
    Φιλάκια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ! Δεν ήταν δική μου ιδέα! Από αλλού το είδα κι εγώ!
      Αλλά χαίρομαι τόσο πολύ να παρασυρόμαστε όλες και να φτιάχνουμε ομορφιές!
      Μπράβο Παρασκευή μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :))

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα φίλες μου!
      Σοφία μου και εγώ παρασύρθηκα φέτος με όσα είδα! Να μαι καλά του χρόνου θα έχω πολλά υλικά για να δημιουργήσω πολύ περισσότερο! :))
      Αριστέα μου αυτό έχει σημασία!! Μήπως και όλοι δεν τα έχουν δει από κάπου;
      Σας ευχαριστώ πολυ και τις δυο! Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα να έχουμε! Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία δημιουργία!!!
    Μπράβο φίλη μου!!!
    Καλή επιτυχία:):):)
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο!!!Μπράβο Παρασκευή μου!!Καλή επιτυχία σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wow.. beautiful creation. I had made as well like this i filled with lavender.i love jars.
    have a nice day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί όμορφο! Πολύ ωραία ιδέα... μπράβο σας! Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάρα πολύ όμορφο!!!βλέπω Παρασκευή μου έχεις φτιάξει απίθανα πραματάκια!!! :) φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Εύη μου!! Με βάση τα υλικά που είχα, είμαι ευχαριστημένη με ότι έφτιαξα!
      Να μαστε καλά και του χρόνου να δεις τι θα φτιάξω! :) Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. καλά να μαστε όπως λες!!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία ιδέα :) Μπράβο σου!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Παρασκευή μου πολύ όμορφο έγινε νασαι καλά και να πάρεις μέρος και σε άλλους διαγωνισμούς ,πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φιλενάδα μου! Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή