Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Γαλάζια λίμνη ( Life Images # 21 )


Κατευθυνόμενοι από Καλαμάτα προς Πύλο μέσω Μεσσήνης και στο χωριό Καζάρμα θα ακολουθήσουμε το δρόμο που μας δείχνει η ταμπέλα για το Πολυλίμνιο. 
Σε δυο τρία χιλιόμετρα περίπου συναντάμε ένα πάρκινγκ όπου και αφήνουμε το αυτοκίνητο.
Με τα πόδια στο εξής κατηφορίζουμε προς τον προορισμό μας
Είναι τέλη Νοεμβρίου αλλά η ζέστη θυμίζει αυγουστιάτικη μέρα.
Η κατηφόρα φαντάζει ατελείωτη και ο προορισμός αρχίζει να γίνεται ανεπιθύμητος.
Ο ήχος των πουλιών και των τζιτζικιών συνοδεύεται πια με την δική μου μουρμούρα για την απόφασή μας να κάνουμε τη συγκεκριμένη παράκαμψη.
Λίγα μέτρα όμως ακόμα και μετανιώνω μεμιάς για την απογοήτευσή μου.
Μια γαλάζια λίμνη απλώνεται μπροστά μου.
Αντικρίζω ένα ακόμα θαύμα της φύσης.
Έναν ακόμα επίγειο παράδεισο.
Μονοπάτια και ξύλινες γέφυρες με οδηγούν σε καταρράκτες και περισσότερες γαλάζιες λίμνες. 
Δέντρα φαίνονται να παραμερίζουν τα κλαδιά τους στο πέρασμά μου ή σχηματίζουν πύλες που με υποδέχονται.
Άλλα πάλι γέρνουν τους κορμούς τους πάνω από τα γαλάζια νερά σαν να θέλουν να καθρεφτίσουν τα μισόγυμνα κορμιά τους καθώς οι λιγοστές αχτίδες του ήλιου γλύφουν τις κορυφές τους.



















Κι όλα αυτά ήταν μια μικρή γεύση.
Το μονοπάτι συνεχίζεται, πιο δύσβατο αυτή τη φορά.
Τι πιο όμορφο θέλει να κρύψει άραγε;


Με αυτή την ανάρτηση αφήνω τα χνάρια μου στο 
Life Images #21 της Μαρίας!





52 σχόλια:

  1. Το έχω ακούσει το μέρος αυτό, αλλά αν και έχω περάσει από εκεί πολλές φορές δεν έκανα ποτέ αυτή την παράκαμψη. Τώρα με αυτή την ομορφιά που βλέπω στις υπέροχες φωτογραφίες σου με την πρώτη ευκαιρία θα πάω.
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ένα διαφημιστικό χάρτη που μας έδωσαν σε ένα βενζινάδικο το καλοκαίρι στους Γαργαλιάνους είχα δει μια φωτογραφία από το πολυλίμνιο ( από το μεγάλο καταρράκτη που δεν φτάσαμε εμείς). Την συγκεκριμένη μέρα δεν είχαμε πολύ χρόνο στην διάθεσή μας και γι΄αυτό μου φάνηκαν τόσο η διαδρομή μετά την παράκαμψη όσο και η πεζοπορία ατελείωτα. Αναγκαστικά δεν συνεχίσαμε το μονοπάτι και πρώτα ο Θεός σκεφτόμαστε να πάμε ξανά το καλοκαίρι. Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Πόσο εκπληκτικές φωτογραφίες?! Πρέπει να βρεθώ εκεί! ΘΕΛΩ να βρεθώ εκεί!
    Με τέτοιες εικόνες, ξεχνάς και τη μουρμούρα αλλά και το όνομά σου!
    Όαση! Παράδεισος!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου προτεινα να μεταφέρουμε τον περιστερώνα στην μεγάλη λίμνη αλλά δεν έχει μέρος να τοποθετηθεί. Οπότε ο περιστερώνας μένει στη Σύρο και εσένα σε φιλοξενώ εγώ όποτε θες! :) Να χεις μια όμορφη μέρα Γιάννα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. φωναξα όλη την οικογενεια να το δει! Κατοχυρωθηκε για επόμενη εξορμηση! Εχουμε περασει απο εκει ,αλλά δεν γνωριζαμε για τη λίμνη...τέλειες φωτογραφίες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αξίζει Νάσια μου μια τέτοια εξόρμηση. Αν γνωρίζαμε πως ήθελε τόσο πολύ χρόνο θα το οργανώναμε κι εμείς καλύτερα. Να καταλάβεις μας είχε τελειώσει το νερό όσο κατηφορίζαμε ακόμα! χαχαχα Εμ! που να ξέραμε. Καλή σου μέρα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο μέρος πραγματικά!
    Είχα ανεβάσει παλιά το Πολυλίμνιο με τίτλο όλες οι αποχρώσεις του πράσινου και για γαλάζιο κουβέντα...αχρωματοψία έχω μάλλον!! Χαχα!
    Τέλειες οι φωτογραφίες σου και φάνηκε και το γαλάζιο σε όλο του το μεγαλείο!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί σε κάποια σημεία να έπαιζαν κι όλες οι αποχρώσεις του πράσινου αλλά εγώ με το που αντίκρισα την πρώτη λίμνη είδα αυτό που φαίνεται και στη φωτογραφία. :) Κι εγώ σε ευχαριστώ Μαράκι!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Υπάρχει τέτοιο μαγευτικό μέρος???????????? Πραγματικά, γοητεύτηκα, Βιβή μου!!!
    Δεν θα το φανταζόμουν ποτέ ότι είναι στην Ελλάδα! Νά'σαι καλά που μας το γνώρισες!!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου στο Life Images!!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου και εγώ το ίδιο είπα όταν εμφανίστηκε μπροστά μου! Είναι πανέμορφο μέρος!
      Να σαι καλά! Καλημέρα και καλό μήνα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μόνο μαγικό το χαρακτηρίζεις αυτό το μέρος ! Φαντάζομαι ,την ηρεμία ,τη γαλήνη που προσφέρει μια τέτοια γωνιά της χώρας μας .Να είσαι πάντα καλά Βιβή μου και να μας γνωρίζεις κρυμμένους θησαυρούς της φύσης ! Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Ολυμπία μου είναι τόσοι πολλοί οι κρυμμένοι θησαυροί! Για τέτοια μέρη όμως θέλει καλή οργάνωση και σίγουρα όχι να σε κυνηγάει ο χρόνος. Να σαι καλά! Καλό μήνα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. τι υπεροχο μερος ειναι αυτο
    μου θυμισε τη γνωστη ταινια
    φιλια πολλα
    καλο μηνα αγαπημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου! Δεν σου κρύβω πως όταν αντίκρισα τη λίμνη θυμήθηκα κι εγώ την ταινία.:)) Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Τελικά η Φύση είναι μεγάλη πλανεύτρα!
    Πολύ ωραίες Βιβή μου! Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μεγάλη πλανεύτρα Πέτρα μου!
      Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  9. Vivi, que bom te ver e que linda água e cachoeira! Belas fotos! bjs, chica, lindo dia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πλάκα κάνεις τώρα ότι έχουμε τέτοιο μέρος εδώ! Ονειρεμένο εντελώς! Δεν υπάρχει το χρώμα της λίμνης, είναι σαν ψεύτικο!
    Υπέροχες φωτογραφίες, μπράβο σου!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς Μαρία μου πως είδαμε μόνο ένα τμήμα του!
      Να σαι καλά! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Τέλεια!!! Συγχαρητήρια και καλώς ήρθατε πισω. Αν θελετε, ρίξτε μια μάτια στο δικο μου μπλογκ: http://booksfrien.blogspot.gr/?m=1 Ελπιζω να σας αρεσει!!! ❤️💛❤️💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hello, what a gorgeous place. Very peaceful, I love the waterfall. Lovely collection of images. Enjoy your day and the week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικός παράδεισος είναι αυτό το τοπίο!! και οι φωτο /σου υπέροχες ,εχω δει όλη τη διαδρομή στο [Μένουμε Ελλάδα],αλλα θάθελα να το δω κι απο κοντά .Να είσαι καλά !!![Βοιδοκοιλιά έχεις πάει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα στο youtube το "μένουμε Ελλάδα" και το είδα! Δυστυχώς εμείς δεν καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι εκεί. Μια άλλη φορά. Στην Βοιδοκοιλιά πήγα το καλοκαίρι. Πολύ ωραίο μέρος κι αυτό! Να σαι καλά! Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  14. Τι περιγραφές, τι εικόνες, τι χρώματα, τι πανέμορφη που είναι η φύση, τα νερά.... Παράδεισος κανονικός!
    Βιβη μου με ταξίδεψες!
    Να είσαι καλά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κι εσύ Μαράκι μου! Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  15. Πλάκα κάνεις; Κι έχω πάει τόσες φορές σε εκείνα τα μέρη!
    Μιλάμε διακίωσες τον τίτλο σου!
    Μαγικές φωτό αλλά μαγική και η λίμνη!
    (ελπίζω να έχω την ευκαιρία στο μέλλον να την πετύχω!!!)
    Πολλά φιλιά Βιβή μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρώτη φορά πέρασα από εκεί και δεν έχασα την ευκαιρία! :)))
      Μαγικό τοπίο στην κυριολεξία! Να πας Αριστέα μου! Πραγματικά αξίζει!
      Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  16. πωπω, έχω πάθει πλάκα!!! υπέροχο θέαμα!!! θα το επιδιώξω μια μέρα να βρεθώ εκεί! οπωσδήποτε!!! ευχαριστούμε πολύ!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να το καταφέρεις το συντομότερο Εύη μου!
      Να σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Τι ομορφιά, τι χρώμα!!! Λατρεύω αυτού του είδους τις ανακαλύψεις. Σε ευχαριστώ που με πήρες μαζί σου!
    Στα υπόψη οπωσδήποτε αν τύχει να βρεθώ κάποτε προς τα εκεί...
    Να είσαι καλά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Έλλη μου! Αν βρεθείς στα μέρη αυτά πραγματικά αξίζει!
      Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  18. υπέροχα τοπία!!!! πανέμορφα αποτυπωμένα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Βιβή!!!Εδώ πάλι μετά από τόσους μήνες αποχής!!
    Τί φανταστικό τοπίο!!Πρώτη φορά τό ακούω!!Τί υπέροχα χρώματα!!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου άριστα αποτυπωμένες μέσα από τόν φακό σου!!
    Νάσαι καλά!!!Καλό μήνα!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά εδώ Dimi μου!
      Να σαι καλά! Καλό μήνα και καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφες φωτογραφίες όπως πανέμορφο είναι και το τοπίο .Σαν εξωτικό μέρος μοιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Βιβή μου,
    εκπληκτικές οι εικόνες σου και μαγευτικό το τοπίο..
    εύχομαι κάποια στιγμή να καταφέρω να 'ρθω προς το Νότο και να δω όλες τις ομορφιές της φύσης!
    Πολλά φιλιά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ρθεις περιστεράκι μου! Έχει καταπληκτικά μέρη.
      Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα πια! :))

      Διαγραφή
  22. Καταπληκτικες εικονες ,πανεμορφα μερη ,ταξιδια και εξορμησεις ομορφες,σ ευχαριστω πολυ για αυτη την ωραια βολτα φιλη μου,δε σε ξεχναω απλα λιγο χαθηκαμε πολλα πολλα φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Χρυσούλα μου! Το ξέρεις πως κι εγώ σε σκέφτομαι πάντα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Οι υπέροχες φωτογραφίες σου vivi ka μου δείχνουν ότι αποζημιώθηκες καλά για την ταλαιπωρία σου.
    Απίστευτη ομορφιά της ελληνικής φύσης.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως αν δεν πίεζε ο χρόνος δεν θα το θεωρούσα καθόλου ταλαιπωρία! Έχω διανύσει πολύ πιο δύσβατα μέρη :)
      Να σαι καλά αγαπητέ Ντέννη!

      Διαγραφή
  24. Θαρρείς ότι εκεί ζουν νεράιδες και ξωτικά! Πρέπει κάποια στιγμή ναβρω χρόνο για εξορμήσεις...
    Καλή εβδομάδα Βιβίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την συγκεκριμένη μέρα με την γκρίνια μου εγώ ήμουνα το ξωτικό που τάραξε την ηρεμία του τοπίου αλλά μην το κάνουμε θέμα! :)) Καλές εξορμήσεις σου εύχομαι και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Είναι υπέροχα!!!! Πήγα τον Οκτώβριο ήταν εντυπωσιακό!!!!!! Πήγα μέχρι επάνω, το ομορφότερο κομμάτι είναι μέχρι τον μεγάλο καταρράχτη από εκεί και πάνω πας με τα τέσσερα χαχαχα είναι ποιό δύσκολο ευτυχώς έχουν σίδερα να πατάς και να πιάνεσαι. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχαμε ιδέα πως ήταν η περιοχή κι ο χρόνος πίεζε. Ελπίζω να φτάσω μια μέρα μέχρι τον μεγάλο καταρράχτη και γιατί όχι με καλή παρέα να προχωρήσουμε και πιο πάνω. Έστω και στα τέσσερα! χαχαχα Να σαι καλά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Τι ωραια περιοχή, τι όμορφα νερά!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή