Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Photo a day 8-19 November


"Αν προσέξετε στη φύση, τα όμοια δέντρα έχουν σχεδόν
το ίδιο σχήμα. Ελάχιστα ξεφεύγουν.
Δείτε, ας πούμε, τις ελιές, τα έλατα, τις νερατζιές....
Μόνο οι ευκάλυπτοι διαφέρουν.
Παίρνουν συνήθως τη μορφή που τους χαρίζει ο άνεμος.
Οι Ευκάλυπτοι είναι μοναχικοί. Απόμακροι. Στοχαστικοί.
Μοιάζει σα να σηκώνουν στα κλαδιά τους
όλη τη λύπη των ανθρώπων.
Κι η λύπη δεν είχε ποτέ γνώριμο σχήμα.
Κρέμεται πάντα σιωπηλά, κάτω απ' το φως του ήλιου,
σαν τα κλαδιά του ευκάλυπτου."
                                     
                                                  "Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή"
                                                        Αλκυόνη Παπαδάκη



Με ένα ξύλινο βαγόνι ταξιδεύω
στου ονείρου μου το φως να φτάσω. 
Χρυσαφένιες δύσεις συναντώ 
μακρυά από μαύρο και καταιγίδες.
Τα κατσαρά πέπλα της φύσης αγγίζω
και αφουγκράζομαι κάθε πλάσμα σε αυτή.
Σαν έναν ακόμα ονειροπόλο
που όταν πετάει εκεί ψηλά
μόνη του έγνοια η ειρήνη
στον κόσμο, το νου και την καρδιά.

Day 8.....Wooden


Day 9.....Distraction


Day 10.....Golden


Day 11....Blank


Day 12.....curly


Day 13 & 14......One word & peace


Day 15.....flying


Day 16....bottle


Day 17....triangle


Day 18...flora


Day 19....Fauna






36 σχόλια:

  1. Ταξίδεψα με τις φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία ανάρτηση! Από το ξεκίνημα το υπέροχο της Αλκυόνης Παπαδάκη, μέχρι και την τελευταία σου φωτογραφία!!
    Μερικές φωτογραφίες είναι στ' αλήθεια σαν πίνακες ζωγραφικής! Πόσο καλλιτεχνική φύση μπορεί να έχεις? Σε θαυμάζω Βιβή μου!
    Καλή σου μέρα! Πολλά πολλά φιλιάάάααααα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου για τα καλά σου λόγια. Να ξέρεις πως κι εγώ σε θαυμάζω! Διδάσκεις το αγαπημένο μου μάθημα. Χωρίς φροντιστήρια κι είχα πάντα είκοσάρια. :))) Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Ενώνω και τον δικό μου θαυμασμό, μαζί με της Αναστασίας μας, πιο πάνω!
    Μπράβο, βρε Βιβή! Κάθε φωτογραφία είναι από μόνη της ένα αριστούργημα και σαν σύνολο είναι ένα μπουκέτο στιγμών υπέροχων!
    Εκπληκτικές όλες!!!! Σε φιλώ πολύύύύύύύ-πολύύύύύ΄!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια να μου λέτε και μετά να μην ικανοποιούμαι με καμιά φωτογραφία που θα βρίσκω μπροστά μου. Είναι και οι καιροί δύσκολοι για μαθήματα φωτογραφίας. Άσε που εκεί θέλουν και μια καλή φωτογραφική μηχανή για να σου μάθουν τα ISO και τα ξεα-ISO! :))
      Να σαι καλά κοριτσάρα μου και να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Βιβή, πιστεύω να το καταλαβαίνεις και μόνη σου:
    τι να πρωτοδιαλέξω καλή μου γυναίκα, από όλη
    αυτή την ομορφιά, που με θάμπωσε στην κυριολεξία;.
    Λυπήσου μας! Εντάξει, αυτή με τον ουρανό στα ροζ,
    αλλά κι εκείνη με το φτερό τού αεροπλάνου (γιατί άραγε;)
    με πλάνεψαν λίγο παραπάνω από τις υπόλοιπες! Φιλάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο έχω ξαναπεί πως εσύ είσαι δικιά μου. Πιο πολύ από όλες μου άρεσε κι εμένα ο συγκεκριμένος ουρανός. Αυτόν θα ζωγραφίσω μου φαίνεται όταν πιάσω πινέλα στα χέρια μου! Μμμμ....λες να μην ξέρω γιατί σου άρεσε μετά του φτερού; Κάτι σκέφτομαι περί τούτου.......Καλό Σαββατοκύριακο μέχρι να ολοκληρώσω την σκέψη! :))) Φιλάκια πολλά Πέτρα μου!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες φωτογραφίες!! Τις λάτρεψα όλες! Μπράβο!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Καλό Σαββατοκύριακο, επίσης! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη παρουσίαση έκανες στις εξαιρετικές φωτογραφίες σου!
    αγαπημένη Αλκυόνη...

    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου φίλη μου ,και ο τρόπος που τις παρουσιάζεις!!!! Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πραγματικά,που τα βρίσκεις όλα αυτά τα υπέροχα τοπία?!
    Φοβερή ματιά...μπράβο σου,μας ταξίδεψες!
    Λάτρεψα το βαγονι και ότι έγραψες,κάπου είχα διαβάσει πως η ζωή του καθένα μοιάζει με τρένο ψυχών,άλλοι ανεβαίνουν άλλοι κατεβαίνουν.Αυτό μου θύμισε!
    Πραγματικά όμορφα όλα!
    σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την ώρα που ασχολήθηκα με τη φωτογραφία ( ως χόμπυ εννοείται) άρχισα να βλέπω γύρω μου πολλές ομορφιές . :))
      Τρένο ψυχών η ζωή και όλοι λίγο πολλοί ανεβοκατεβαίνουμε. Σε σωστούς ή λάθος προορισμούς δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να μην χάνεται η "ταυτότητά" μας . Να σαι καλά! Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. όμορφο κείμενο και υπέροχες φωτογραφίες Παρασκευή μου! να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ευάκι μου γλυκό! Καλό μήνα σου εύχομαι! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου,εκπληκτικές και πολύ ωραίο το ταίριασμα με το κείμενο!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Σπυριδούλα μου! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες φωτογραφίες που λένε τόσα πολλά.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tελειες οι φωτογραφιες!!!Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Να σαι καλά! Καλά Χριστούγεννα! :))

      Διαγραφή
  13. Κορίτσι μου!!! Πού είσαι??? Μη χάνεσαι!!!
    Καλά Χριστούγεννα! Με υγεία, χαμόγελο και πολλή-πολλή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Γιάννα μου. Καλή Πρωτοχρονιά!
      Ελπίζω από το νέο έτος να έχω περισσότερο χρόνο και ο παμπάλαιος υπολογιστής μου να κόψει τα τερτίπια μετά την πρόσφατη επισκευή του! :) Φιλάκια πολλά πολλά και ευτυχισμένο το 2016!

      Διαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά φίλη μου! Καλή Πρωτοχρονιά και ευτυχισμένο το νέο έτος! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα Βιβή μου!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα είναι αξιοθαύμαστες!
    Εύχομαι να περνάς όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά περιστεράκι μου! Να σαι καλά! Καλή Πρωτοχρονιά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ,ΣΕ ΦΙΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χρυσούλα μου! Καλή Πρωτοχρονιά και ό,τι επιθυμείς για το νέο έτος! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή