Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Panda εν δράσει!!

13 σχόλια:

  1. οοοοο ειναι τοσο ομορφο και γλυκο!
    δεν εχω λόγια
    τρυφερες οι ληψεις σου Βιβουλα μου

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα Κική μου!
      Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Γλυκούλι και ομορφούλη ,μία απορία ...που το πέτυχες ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα Ολυμπία μου! Είναι από επίσκεψή μου στον Ζωολογικό κήπο της Βιέννης όπου είχα την χαρά να βρεθώ τον περασμένο Ιούνιο. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πού το πέτυχες το ομορφούλι;;;;
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εκεί που γυρνούσα τον Ιούνιο και παίδευα τους άλλους πίσω μου με την συμμετοχή μου στο αλλάξέ το :P
      Καλό μήνα Αριστέα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Αυτά είναι τα τυχερά! Πόσο γλυκούλι! Φιλιά και καλημέρες και καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγκλωβισμένα εκεί μέσα Πέτρα μου δεν ξέρω πόσο τυχερά είναι, μα σίγουρα τα έχουν όλα γραμμένα! :)
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Τι γλυκο ζωακι που ειναι αυτό πραγματικά!!!!1 Υπεροχες οι φωτογραφίες σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωω αγάπη μου!
    πόσο...μα πόσο υπέροχες εικόνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή