Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα διήμερο στην Λευκάδα!!!


Είχαμε στην διάθεσή μας ένα διήμερο το οποίο έπρεπε να συνδυάσει τόσο ξεκούραση και ηρεμία.. όσο  διασκέδαση και εκτόνωση.
Το μόνο μέρος που ήμουνα σίγουρη πως θα μας προσφέρει όλα αυτά ήταν η Λευκάδα.
Ένα νησί που γνωρίζω καλύτερα και από την πόλη που μένω.
Η χαρά μου ήταν μεγάλη επειδή στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου κάθονταν ο μεγάλος μου γιος  με την κοπέλα του.
Και γιατί τόσο μεγάλη χαρά;
Από δεκατριών χρονών είχε σταματήσει να έρχεται οπουδήποτε μαζί μας.
Φανταστείτε λοιπόν ......δέκα χρόνια μετά έγινε το θαύμα!!! ...... πιο θαύμα δηλαδή; 
Ας είναι καλά το κορίτσι που ήθελε Λευκάδα. :)


 Περνάμε την πλωτή γέφυρα που ενώνει την Λευκάδα με την Αιτωλοακαρνανία και στα δεξιά μας απέναντι από το Κάστρο της Αγίας Μαύρας συναντάμε την παραλία της Αμμόγλωσσας.
Μια παραλία με λευκή άμμο και κρυστάλλινα γαλάζια νερά.
Θα θελήσω να κάνουμε ένα πρώτο μπάνιο εκεί μα οι συνταξιδιώτες μου έχουν αντίρρηση!!



Προχωράμε λοιπόν και ακολουθώντας τον παραλιακό δρόμο από την ανατολική πλευρά του νησιού φτάνουμε στο Νυδρί.
Αφού τακτοποιηθούμε στα δωμάτια μας, κατευθυνόμαστε για Πόρο και την παραλία του Μικρού Γιαλού.


Νοικιάζουμε ξαπλώστρες και απολαμβάνουμε  το μπάνιο μας στα ήρεμα γαλαζοπράσινα νερά του κόλπου!!


Η αλήθεια είναι πως όταν μπαινοβγαίνω στην θάλασσα ρίχνω κανένα "μπενελίκι"  μιας και οι πέτρες είναι το μόνο πρόβλημα στην συγκεκριμένη παραλία. 


Κι ενώ τραβώ φωτογραφίες στην παρέα και στο τοπίο, πατέρας και γιος συζητούν για σκάφη.....μιλούν τόσο σοβαρά που πιστεύει κανείς πως έχουν παραγγείλει κιόλας το καλύτερο!!


Κι ενώ εκείνοι "αγόραζουν" σκάφος εγώ σταματώ στην επιστροφή και  φωτογραφίζω τα δεκάδες αραγμένα στον απάνεμο κόλπο μετά το Νυδρί.


Κάπου εκεί είναι και τα δωμάτια που μένουμε!!


Από το μπαλκόνι μου θα αποθανατίσω μερικά πλεούμενα ακόμα ...


......Θα τραβήξω πάρα πολλές φωτογραφίες σε αυτή την βαρκούλα....


...όσο το κοράκι κάθεται στον στύλο δίπλα μου και αναρωτιέται τι είναι τα κλικ που ακούγονται!!


Τα παιδιά με φωνάζουν από το διπλανό μπαλκόνι και λένε πως θέλουν να δουν τους καταρράκτες.
Θα αφήσω "ήσυχους" την βαρκούλα-μοντέλο μου και τον φίλο-κόρακα και θα ακολουθήσω τους υπόλοιπους στο μονοπάτι που οδηγεί εκεί!!


Τελικά όσες φορές και να δω αυτό το μέρος δεν το χορταίνω!! 


Αυτή την φορά ένα νεαρό ζευγάρι κάνει μπάνιο στην  πρώτη λιμνούλα που σχηματίζει ο μεγάλος καταρράκτης.


Ξεγιελιέμαι και βρέχω κι εγώ τα πόδια μου!!!


Ευτυχώς δεν με φωτογραφίζει κανείς όση ώρα τα πόδια μου γλιστράνε πάνω στους σμιλευμένους βράχους!! 



Λίγο μετά την δύση του ήλιου ακολουθούμε το νυχτερινό μας πρόγραμμα!
Ξεκινάμε από την πόλη της Λευκάδας.....


Τα φώτα έχουν ανάψει και τα παραλιακά καταστήματα είναι έτοιμα να υποδεχτούν τους πελάτες τους!


Από την άλλη μεριά φωταγωγημένος ο δρόμος που οδηγεί από την πλωτή γέφυρα στην πόλη της Λευκάδας!


Αφού περπατήσουμε στον πεζόδρομο όπου βρίσκεται και η κεντρική αγορά της Λευκάδας...


καταλήγουμε στην Μαρίνα να απολαύσουμε ένα δροσιστικό ποτό πάνω στην πλωτή καφετέρια!!


Γυρνάμε στο Νυδρί και συνεχίζουμε την βόλτα μας στο λιμάνι!

Η "χαρά των παιδιών" πρέπει να είναι το παρακάτω πλοιάριο!


Κι εδώ η "χαρά των μεγάλων"!!!
Ολοήμερη κρουαζιέρα με είκοσι ευρώ το άτομο.
Η κρουαζιέρα ξεκινά από Νυδρί στις 9.30 π.μ.,  πηγαίνει πρώτα τις δυο πανέμορφες παραλίες του Πόρτο Κατσίκι και Εγκρεμνούς συνεχίζει με Φρισκάρδο της Κεφαλλονιάς - Ιθάκη - Μεγανήσι ( Σπήλαιο Παπανικολή ) - τα τρία νησιά  Σκορπιό, Σπάρτη, Καστρί  - Μαδουρή ( το νησί στο οποίο γεννήθηκε και μεγάλωσε ο μεγάλος μας ποιητής Αριστοτέλης Βαλαωρίτης ) και επιστρέφει στο Νυδρί περίπου στις 7 μ.μ.



Αφού απογοητευτούμε από το φαγητό του μαγαζιού που καθίσαμε να φάμε.....γυρίζουμε στα δωμάτια για ξεκούραση.

Το άλλο πρωί κατευθυνόμαστε προς Πόρτο-Κατσίκι. 

Μια στάση για καφεδάκι στην Βασιλική......



Γαλαζοπράσινα κρυστάλλινα νερά κι εδώ!


Και απίστευτη η ομορφιά της συνοικίας στην απέναντι πλευρά του λιμανιού!!


Το ίδιο και η θέα από ψηλά συνεχίζοντας την διαδρομή προς Άγιο Πέτρο ( όχι τον γνωστό Άγιο του παραδείσου αλλά του ορεινού χωριού της Λευκάδας )!! 


Φτάνουμε στο Πόρτο-Κατσίκι.
Βρίσκεται στην δυτική πλευρά του νησιού όπου υπάρχουν κι όλες οι υπέροχες παραλίες με τα τυρκουάζ και βαθυγάλανα νερά!!
Απότομες και βαθιές παραλίες σε αντίθεση με τις παραλίες της ανατολικής μεριάς του νησιού που είναι ρηχές  και σχεδόν πάντα απάνεμες και γαλήνιες!!! 








Η παραλία κατατάσσεται στις καλύτερες της  Μεσογείου.
Εκτός από τα τυρκουάζ και βαθυγάλανα νερά της εντυπωσιακά είναι τα λευκά βράχια και η λευκή λωρίδα αμμουδιάς της!!



Θα απλώσουμε τις ψάθες μας στην σκιά των βράχων και θα απολαύσουμε για ώρες το μπάνιο μας και το παιχνίδι με τα κύματα!!








Μερικές ακόμα φωτογραφίες από το νησί....
















Απόγευμα πια αφήνουμε την Λευκάδα και παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής!!!




Εύχομαι σε όλους μας καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!



62 σχόλια:

  1. Oh wow, what a gorgeous island. A beautiful place to visit. My son is at the age he does not want to hang out with his parents. Maybe someday it will change.
    Lovely photos!
    Wishing you a happy day and a great September.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My second son is still at the same way with your son!! I hope as you do!! :)
      Thank you about your nice words!
      Have a great September!!

      Διαγραφή
  2. τέλειες φωτογραφίες και πανέμορφο νησί!! μοναδική η φύση του!
    καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγαλύτερο πλεονέκτημά του ότι δεν έχει καράβι για να πας!! :)
      Να σαι καλά!! Καλό φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια για τις φωτογραφίες σου...
    Χάθηκα και ταξιδεύω μέσα στο απέραντο γαλάζιο...

    Καλό μήνα Παρασκευούλα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριστέα μου!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χαίρομαι που έκανες ταξιδάκι μέσα από τις φωτογραφίες μου!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες φωτογραφίες από έναν υπέροχο τόπο!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια!
    Χαιρομαι που περασατε ωραια!

    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσα χρόνια με πήγες πισω νάξερες,οι ωραιότερες διακοπές μου ,10 ολόκληρες μέρες σ αυτο το πανέμορφο νησί με τους τόσο ευγενικούς ανθρώπους ,καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου,το ίδιο και η αφηγηση,μπράβο φιλενάδα μου ,πάντα τέτοια εύχομαι,καλό μήνα καλό Φθινόπωρο ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύεις φιλενάδα μου πως ποτέ μα ποτέ δεν έχω κάτσει τόσες πολλές μέρες εκεί; Έχω πάει όμως πολλές φορές! Το ότι δεν μεσολαβεί καράβι για εμάς είναι μεγάλη ευκολία! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο νησί και οι δικές σου φωτογραφίες φανταστικές.
    Εγώ όταν είχα πάει είχα λατρέψει την παραλία της γύρας....
    Τέλεια όλα.
    Και του χρόνου εύχομαι να πάτε όπου τραβάει η καρδιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά!! Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα! Η αλήθεια είναι πως λατρεύω όλες τις παραλίες της ανατολικής πλευράς! Αυτό δεν σημαίνει πως αρνούμαι να κολυμπήσω σε κάποια παραλία της! :))

      Διαγραφή
  8. Ο φακός σου και η τεχνική σου αποθανάτισαν τις πιό όμορφες πλευρές και ομορφιές του νησιού !
    Με πήγες πολλά χρόνια πίσω και εύχομαι πάντα να μας προσφέρεις τις ομορφιές του κάθε τόπου !
    Μη ξεχνάς έρχεται φθινόπωρο και μαζεόμαστε και λίγο μέσα !!!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Παρασκευή μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξερες Ολυμπία μου πόσο ανάγκη είχαμε όλοι μας αυτή την μικρή φυγή!! Με το που τελείωσαν οι αντιπηκτικές ενέσεις του μικρού και λειτούργησε λίγο και το δεύτερο χέρι όπου φύγει φύγει!!
      Θυμάμαι το γιο σου που σε κορόιδευε επειδή φοβόσουν να κατέβεις τα σκαλοπάτια στο Πόρτο-Κατσίκι!! Έπρεπε να δεις πως τα κατέβηκα εγώ φέτος! Στην κυριολεξία σαν κατσίκι τα πηδούσα! :))
      Ποιο φθινόπωρο και μέσα; Ποιος με πιάνει εμένα τώρα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. πολλά συγχαρητήρια για τις εξαιρετικές φωτογραφίες!!!! Η λευκάδα και όλες τις οι ομορφιές στο πιάτο!!!
    καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Είναι τόσο όμορφο νησί που δεν το χορταίνεις σε δυο μέρες!! :))
      Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. αααααα τι ομορφες εικονες!! τι ομορφα τοια!!!!!! τελεια!!!

    καλο μηνα! φιλακιια λ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Σε ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου σε αυτό το ταξίδι!!!!!! Οι φωτογραφίες σου απίστευτες!!!! Πολλά φιλάκια Βιβίκα μου και Καλό Μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βίκυ μου και καλή εβδομάδα! Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. καλο μηνα σκετος ξεσηκωμος είσαι κοπελια !!!! αχ αυτα τα Επτανησα με τις θαλασσες και τις μουσικες τους καλο μας φθινοπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κι εγώ που τις βλέπω τώρα ξεσηκώνομαι το ίδιο!! :))
      Λατρεύω Επτάνησα με τα όλα τους! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες εικόνες σαν να είμαστε εκεί. Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΠΕΡΟΧΕΣ φωτογραφίες!
    Δεν έχω πάει ποτέ στη Λευκάδα αλλά φαίνεται τέλεια!
    Φιλάκια!
    Καλό Μήνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα! Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα Επτάνησα και μεγάλη λατρεία στην Λευκάδα!! Το ότι δεν χρειάζεται να πάρεις καράβι για να πας είναι από μόνο του ένα συν για να επισκεφτεί κάποιος το νησί! :))
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Εβγαλες υπεροχες φωτογραφιες δεν χορταινα το νησι που το αγαπω και εγω πολυ, μα που ειναι αυτοι οι καταρρακτες , οταν πηγα δεν τους ειδα, βεβαια κολυμπησα στο Πορτο Κατσικι , παντα τετοιες εκδρομες ευτυχισμενες σου ευχομαι να πηγαινεις και πολυ ομορφα ειναι οταν εισαι με τα μεγαλα παιδια μας αλλα σε αλλη συνθεση, καλο σου μηνα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγαίνοντας στον περιφερειακό δρόμο στο Νυδρί ( παράλληλος με τον κεντρικό ) υπάρχει πινακίδα που γράφει "προς καταρράκτες"...μετά από 4 ή 6 χιλιόμετρα ( δεν θυμάμαι ακριβώς )αφήνουμε το αυτοκίνητο και ακολουθούμε με τα πόδια ένα μονοπάτι τετρακοσίων μέτρων! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!! Καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα κι απο μένα Παρασκευή μου και καλό γλυκό φθινόπωρο να έχουμε..το φωτογραφικό οδοιπορικό σου ήταν ότι καλύτερο έχω δεί σε καλοκαιρινό post!!οι μαγευτικές σου φωτογραφίες καλύτερες κι απο καρτ-ποστάλ..το video σου με τους καταρράκτες με μάγεψε παρ'όλο που έχω πάει αρκετές φορες στην όμορφη Λευκάδα-ο άντρας μου είναι απο την Ζάκυνθο-και λατρεύω τα Επτάνησα!το κοράκι που το πέτυχες βρε παιδί μου!!!απίθανο!!εύχομαι να περάσεις και του χρόνου όμορφες διακοπούλες!!!με πάρα πολλά φιλάκια σου στέλνω την αγάπη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τώρα εγώ; Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές! Με τιμούν ιδιαίτερα!
      Είχα άλλο ένα βίντεο αλλά δεν περνούσε με τίποτα! Μάλλον πρέπει να το μεταφορτώσω στο youtube πρώτα και μετά στο μπλογκ! Όσο καλά γνωρίζω την Λευκάδα άλλο τόσο γνωρίζω και την Ζάκυνθο. Επισκεπτόμουν κάθε μήνα επί τέσσερα χρόνια και τα δυο νησιά. Από την Ζάκυνθο δεν έχω και πολύ καλές αναμνήσεις!! :))
      Το κοράκι ήρθε και έκατσε στον στύλο της ΔΕΗ που ήταν δυο μέτρα μόλις από το μπαλκόνι!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα και ενα υπέροχο φθινόπωρο εύχομαι!!!Καταπληκτική η ανάρτηση σου!!!Έχω πάρα πολλά χρόνια να πάω στη Λευκάδα και με μάγεψαν οι φωτογραφίες και η αφήγηση σου!!!Δεν είχα ιδέα και για τους καταρράκτες!!!Πάντα τέτοια εύχομαι και να περνάτε τέλεια!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!! Καλώς ήρθες κι εσύ!! Καλό φθινόπωρο με πολλές όμορφες δημιουργίες από τα χεράκια σου!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  18. Wonderful photos and post!!! beautiful place, nice color of the sea!!!
    Have a great new month!! and my g+ for you!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες φωτό, με έκαναν να δω τη Λευκάδα με άλλο μάτι. Δυστυχώς έχω πάει 5 φορές και τις 5 μου έχει κάτι κακό (από ωτίτιδα με φρικτούς πόνους μέχρι που είδα μπροστά μου ατύχημα και μου την έπεσαν κάτι τύποι για να μην καταθέσω). Δεν μπορώ να το εξηγήσω, λες και το νησί με διώχνει μακριά.

    Το θέμα όμως είναι ότι πέρασες καλά και μας το μετέδωσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κάτι ανάλογο έπαθα εγώ με την Ζάκυνθο!! Μια φορά μάλιστα με μάζεψαν με ασθενοφόρο!! Βιάστηκα να κατέβω μια σκάλα! :))

      Διαγραφή
  20. Και του χρόνου να είσαστε καλά, η Λευκάδα είναι υπέροχο νησί.Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα! Οι φωτογραφίες σου είναι το κάτι άλλο!! Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ήρθα άλλη μια βόλτα Παρασκευή μου για να σ'ευχαριστήσω για τα θερμά σου σχόλια στο χώρο μου..με συγκίνησες ιδιαίτερα..επέυκαιρία φυσικά ξαναθαύμασα και τις μοναδικές φωτό της ανάρτησής σου..καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες το βράδυ παρατηρούσα τα αστέρια και "στεναχωριόμουν" που δεν είχα την κατάλληλη φωτογραφική μηχανή να τα απαθανατίσω. Σκέψεις πολλές πέρασαν από το μυαλό μου, έγραψα σελίδες ατελείωτες στο "σκληρό" δίσκο του μυαλού μου, μα δεν πήρα χαρτί να τα γράψω!!! Εγώ λοιπόν πρέπει να σε ευχαριστήσω που με προκάλεσες να το κάνω! Να έχεις ένα γλυκό ξημέρωμα!! :))

      Διαγραφή
  23. Εγώ σ'ευχαριστώ Παρασκευή μου για τα γλυκά σου λόγια..στους δύσκολους καιρούς που περνάμε νιώθω πολύ ευτυχισμένη όταν συναντώ γλυκομίλητους ανθρώπους με ρομαντισμό και ευαισθησία και που δεν είναι δήθεν..μέσα απο το χώρο μου έχω συναντήσει αρκετά τέτοια άτομα που ξεχωρίζουν απο την ποιότητά τους και την καλή τους καρδιά..καλό σου απογευματάκι..και έχουμε χρόνο μπροστά μας για πολλές φεγγαροβραδιές που θα μας δίνουν έμνευση σε εικόνα, στίχο, σκέψη και που θα αγγίζουν την καρδιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην υγειά μας και στις πολλές φεγγαροβραδιές που θα αγγίζουν την καρδιά με όποιο τρόπο!! :)
      Καλό απόγευμα!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  24. Εχει απιστευτες παραλίες!
    Ελπιζω να πέρασες μοναδικα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά με αυτή την ανάρτηση έγραψες!!! Ιόνιο και πάλι Ιόνιο!!! Είχες μερικές φωτογραφίες εξαιρετικές (αυτή με το βαρκάκι και την πανοραμική με τα σκάφη και αυτές με τα τυρκουάζ νερά! Φανταστικά!!!! Του χρόνου πάω Ιόνιο (ξανά) δαγκωτό γιατί φέτος οι Κυκλάδες με απογοήτευσαν!!! Και του χρόνου!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάω Ιόνιο και Επτάνησα!! Πιστεύω πως οι παραλίες τους είναι μοναδικές!! Λυπάμαι που σε απογοήτευσαν οι Κυκλάδες! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Άντε του χρόνου μπορεί να συναντηθούμε σε καμιά παραλία του Ιονίου!! Δαγκωτό και πάλι για μένα! :)) Καλό ξημέρωμα! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Μμμμμμ......εσύ είσαι η αιτία που είχα το "νιάτο" κοντά μου!!! Όπως είπαμε για του χρόνου!! Μην ξεχνιόμαστε,ε; :)))Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!!!

      Διαγραφή
    2. haha eixame polla thetika apo auth thn ekdromh....tou xronou akoma kalutera!!!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα Παρασκευή μου!!!
    Οι φωτογραφίες πανέμορφες!!!Αλλά καί η Λευκάδα,αλησμόνητη!!!
    Στόν Μικρό Γιαλό,στό Rouda Bay,εκεί μπροστά μείναμε!!
    Γιά τά βοτσαλάκια,πάντα έχουμε ειδικά παπούτσια,δέν υποφέρονται οι πέτρες!!! Χά χά!!!
    Καί τού χρόνου νά ξαναπάς!!!Καλό μήνα!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ουσία είναι πως πήρα και φέτος την δόση μου από Λευκάδα!! Αχ βρε Dimi μου!! Πάνε τα ποδαράκια μου!! Την επόμενη φορά μόνο με τα ειδικά παπούτσια!! Για να δούμε! Θα το θυμηθώ πάλι του χρόνου; Σε ευχαριστώ για τις ευχές!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  28. ΜΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!
    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!!
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ, ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι!! Η Ελλάδα μας είναι ολόκληρη μια ομορφιά!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Oh My God..... these places so amazing! absolutely fantastic!
    The ocean so blue,clean water even in the night soromantic.
    thanks for sharing your Greece.
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. φαίνεται ότι πέρασες όμορφα...ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας ... μου άρεσαν όλα , φωτος και ξεναγηση / κείμενο .... ολες οι φωτος μου αρεσαν...τις απολαυσα....μου αρεσε πολυ οι φωτος (μακρινή και κοντινή) που φαινονται ολα τα καραβακια στην θαλασσα.. η φωτο με τη βαρκούλα και τα φανάρια .... οι φωτος με τους καταρράκτες...τι ρομαντικο....δεν ηξερα ότι εχει καταρρακτες....μου θυμισε τους καταρρακτες στις Πλατρες που ανακαλυψα περσι τυχαια.... η φωτο της συνοικιας...ομορφο ...ρομαντικο...σαν πινακας είναι.... μου θυμισε το παζλ με το χωριο Χάλστατ Αυστρίας..ετσι πολυχρωμα σπιτια πανω στο βουνο κοντα στη θαλασσα εχει....η τελευταια φωτο πριν αυτο το τιτλο «Μερικές ακόμα φωτογραφίες από το νησί» μου αρεσε παρα πολυ....τι ομορφη που τη πετυχες και βγηκε και φαινονται τα κυματα,κρυσταλλινα.....χαρηκα που πηγες και στο δευτερο νησι καταγωγης μου , την ομορφη και αγαπημενη μου Κεφαλλονια...Κεφαλλονια και Φισκαρδο πηγα κι εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα επτάνησα είναι υπέροχα Δελφινάκι μου!! Έχεις δίκιο! Θυμίζει το Χάλστατ της Αυστρίας! Κι εγώ όταν είδα το παζλ εκεί πήγε το μυαλό μου! Δεν πήγα την κρουαζιέρα...ενημέρωση μας έκαναν μπροστά στα καράβια για την διαδρομή. Πρώτα ο Θεός όμως όταν ξαναπάω θα την απολαύσω. Τα νερά και τα κύματα είναι έτσι κρυστάλλινα σχεδόν σε όλες τις παραλίες της Λευκάδας! :)

      Διαγραφή
    2. ωραια..στο ευχομια να πας...ΚΑΙ η τελευταία με τα αεροστατα ειναι πολυ ωραια

      Διαγραφή