Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Day 14.....man made- Day 15....in your bag & Day 16.....the view from your window

Day 14.......man made

Προχθές το βράδυ είχε πάλι αγώνα ποδοσφαίρου. Αυτή τη φορά τα αγόρια μου δεν βγήκαν να το δουν κάπου έξω, αλλά κουβάλησαν κι όλους τους φίλους τους στο σαλόνι μας.
Έπρεπε να βρω κάτι να κάνω μέχρι να έρθει η ώρα να μαζέψω τα πιάτα και τα ποτήρια που θα έχουν εγκαταλείψει μπροστά στην τηλεόραση.
Σε ένα βίντεο στο youtube βρήκα κάτι.....
Μιας και είχα χαρτιά σε παρόμοια χρώματα έφτιαξα ένα λουλούδι σε origami.  Μου ξέφυγε λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, αλλά πέρασε η ώρα μου ευχάριστα.


Day 15.......in your bag

Μην νομίζετε πως αυτή είναι η εμφάνιση της τσάντας μου όλες τις μέρες..... το θέμα της φωτογράφισης με ανάγκασε να την σουλουπώσω λίγο!!



Day 16........the view from your window

Η θέα από το παράθυρο της κουζίνας μου! 
Παλιότερα είχα κουζίνες όπου έβλεπα διαρκώς ένα τοίχο ή ένα παράθυρο σε κάποιο φωταγωγό. Το φυσικό φως ήταν ανύπαρκτο. 
Σήμερα μπορώ να πω πως δεν βαριέμαι καθόλου να βρίσκομαι στο νεροχύτη !!
 Το φως αρκετό, δεξιά στο βάθος βλέπω θάλασσα και αριστερά λόφο.
Ανατολή δεν έχει, αλλά έχω δει υπέροχα ηλιοβασιλέματα!! 


18 σχόλια:

  1. Καλό απόγευμα και καλή Παρασκευή, Παρασκευή :)
    μου αρεσε πολυ η κατασκευη που εφτιαξες...και ωραια και τα χρωματα..το πρασινο ειναι και το αγαπημενο σου.. η τελευται φωτο μου αρεσε επισης πολυ οτι βλεπεις θαλασσα και εχεις ωραια ηλιοβασιλεματα..ρομαντικο πολυ ρομαντικο...και ταιριαζει και με το ονομα του μπλογκ μου (delfinaki-sunset, δελφινακι=θαλασσα, sunset=ηλιοβασιλεμα, ασχετο αλλα αυτο σκεφτηκα τωρα που γραφω το σχολιο) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό απόγευμα Δελφινάκι!!
    Σε κάποιο σχόλιό μου είχα πει πως παλιότερα ήμουνα πολύ ρομαντική αλλά τώρα δεν ξέρω!
    Όσο και να θέλω να πιστεύω πως έχασα τον ρομαντισμό μου, οι πράξεις μου καθημερινά και τα πράγματα που συνεχίζουν να μου δίνουν έμπνευση μου δείχνουν το αντίθετο. Πολύ όμορφα σκέφτηκες Δελφινάκι μου. Ένα δελφινάκι στο ηλιοβασίλεμα είναι μια υπέροχη εικόνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το θυμούμαι που εγραψες οτι ησουν παλια ρομαντικη..ακομη πιστευω οτι εισαι , γιατι οι φωτογραφιες (φωτογραφικης προσκλησης) και τα λογια που γραφεις αυτο δειχνουν, οτι εισαι ρομαντικος ανθρωπος...αν χασουμε και τον ρομαντισμο μας τοτε τι θα κανουμε;

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Ωραία η κατασκευή σου..εγω κάποτε προσπάθησα να φτιάξω κάτι παρόμοιο,αλλά που υπομονή!
    Η τσαντούλα..αρκετά περιποιημένη..χαχα!Βλέπω όλες όσες συμμετέχουμε σε αυτή τη φωτ.πρόκληση,βρήκαμε μια καλή ευκαιρία να τη σουλουπώσουμε λίγο:)
    Και η θεα σου πολύ όμορφη..εμένα τα δειλινά μου αρέσουν περισσότερο!
    φιλάκια και καλο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλη μου!
      Μου αρεσε πολύ έστω και σαν προσπάθεια! Λες να κολλήσω με το ορίγκαμι; χαχαχα στον επόμενο ποδοσφαιρικό αγώνα.
      Η τσάντα άδειασε μεν για την φωτογράφιση αλλά στην συνέχεια τα πέταξα πάλι όλα μέσα!! Λυπήθηκα να αφαιρέσω κάτι! :) Είναι αλήθεια πως από τότε που απέκτησα αυτή την κουζίνα νου άλλαξε η διάθεση ριζικά για μαγειρέματα :) Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Το'χεις ! Στις κατασκευές εννοώ! Προχώρησέ το! Μην φοβάσαι καθόλου!
    Γέλασα με τη τσάντα ...είδα καλά;.... και σοκολατίτσα; ( Το σουλούπωμα όλες το κάναμε τελικά ...ε μην μας περάσουν και τελείως για τσαπατσούλες!)
    Υπέροχες φωτογραφίες...απολαμβάνω τελικά αυτή τη φωτογραφική πρόκληση όσο τίποτα άλλο τον τελευταίο καιρό!
    ΥΓ: Έχουν τη γοητεία τους τα δειλινά.....
    Φιλάκια! Δεν λέω καληνύχτα ! Ακολουθεί σε λίγο η δική μου δημοσίευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως βλέπεις προσπαθώ να εκμεταλλευτώ οτιδήποτε υλικό υπάρχει μέσα στο σπίτι. χαχαχα η κοπελιά του γιου μου παράγγειλε να της φτιάξω τέτοια λουλούδια για το δωμάτιό της.
      Που την είδες την σοκολάτα μέσα στην τσάντα; Τώρα δεν έχει σοκολάτα, αλλά βάζω συνέχεια κάτι με σοκολάτα το χειμώνα. χαχαχα Τα κορίτσια του photo a day τσαπατσούλες; Α πα πα πα!! Το λένε, αλλά δεν το δείχνουν :))
      Εν αναμονή της ανάρτησής σου λοιπόν! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. αχαχχαα! Το λένε αλλά δεν το δείχνουν! Γέλασα με τη ψυχή μου!
      Να'σαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νάτο το καλλιτεχνικό ταμπεραμέντο , αναδύεται !!
    Πολύ όμορφο ! Την τσάντα δεν τη σχολιάζω ,απλά τη ζηλεύω !
    Όσο για τη θέα υπέροχη !
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να αναδειχτώ σε σπουδαία καλλιτέχνης; Πήρα παραγγελία από την κοπελιά του γιού μου να φτιάξω και άλλα. Είναι να μην ξεκινήσω! :))
      Αν ήταν έτσι η τσάντα μου καθημερινά, θα την ζήλευα και εγώ!
      Καλό βράδυ Ολυμπία μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  7. Εσείς τακτοποιήσατε τσάντες, εγώ την άδειασα τελείως και την τακτοποίησα μετά..!!
    Όμορφο το λουλούδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή