Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Καλό μήνα!! - # FMSPHOTOADAY-List of October

Day 1.......Where you stood
Μπήκαμε ήδη στο δεύτερο μήνα του Φθινοπώρου.
Ο γιος μου σήμερα ξεκίνησε τα μαθήματά του στην Σχολή του. 
Όταν πριν λίγες μέρες τον συνόδευσα για την εγγραφή του, μου θύμισε τον εαυτό μου πριν 25 χρόνια.
Στεκόμουν πάλι στον ίδιο χώρο.


Εκεί όπου είχα την τύχη να ζήσω πολύ όμορφες στιγμές. 
 Στην πραγματικότητα δεν υπήρξα ποτέ φοιτήτρια στη Πάτρα, αλλά το πως βρέθηκα εκεί είναι μια μεγάλη ιστορία.


Η επίσκεψη αυτή με γύρισε πολλά χρόνια πίσω, τότε που ξέγνοιαστοι με την παρέα ξεκινούσαμε το απόγευμά μας με καφεδάκι, στη συνέχεια για ποικιλία σε ουζερί της Γεροκωστοπούλου και μετά μπουζούκια ή σε κάποια ντίσκο εκείνης της εποχής. 


Αν πάλι δεν είχαμε χρήματα μαζευόμασταν σε ένα σπίτι και το γλέντι κρατούσε μέχρι το πρωί.
Δεν ξεχνώ εκείνο το βράδυ των γενεθλίων μου σε ένα ημιυπόγειο 
διαμέρισμα στην πλατεία των Υψηλών Αλωνίων, που διασκεδάζαμε και η γειτόνισσα κάλεσε την αστυνομία. 


Ανοίγει την πόρτα ένας φίλος μας και λέει στον αστυνομικό...."Γιορτάζει η φίλη μας κύριε αστυνομικέ! Ελάτε να σας κεράσουμε ένα γλυκάκι.". 
Ο αστυνομικός χαμογέλασε και μας είπε :
"Καλή συνέχεια παιδιά! Χρόνια πολλά στο κορίτσι, αλλά λίγο ησυχία γιατί η κυρία έχει σοβαρό πρόβλημα" και κούνησε το κεφάλι του. 


Τι όμορφες στιγμές!!
Εγώ ήμουνα η πρώτη που ξέκοψα από την παρέα για να φτιάξω την οικογένειά μου.
Από όλους εκείνους, τρία άτομα εξακολουθώ που και που να βλέπω ακόμα. Για τους υπόλοιπους δεν γνωρίζω τίποτε.....


Είχα δεν είχα, έκανα πάλι το ταξιδάκι μου στο παρελθόν.

* Οι φωτογραφίες είναι από την βιβλιοθήκη και τον εξωτερικό χώρο των ΤΕΙ Πατρών

Ένας καινούργιος μήνας ξεκινά και η φωτογραφική πρόκληση συνεχίζεται!!
 Η λίστα Οκτωβρίου είναι έτοιμη...........


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ 

Καλό μήνα!!

27 σχόλια:

  1. Καλό μήνααα!!Αααχ Πάτρα..στο έχω ξαναπεί ότι σπούδασα εκεί; Αν δεν κάνω λάθος από το ΤΕΙ δεν είναι οι φωτογραφίες; ίδιο και απαράλλαχτο!!Πότε θα το φτιάξουν επιτέλους;; Μόνο η βιβλιοθήκη είναι κάπως πιο πολιτισμένη!! :) Καλή αρχή στον γιο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα Τει είναι. χαχαχα και μένα το ίδιο μου φάνηκε μετά από τόσα χρόνια! Σαν να μην είχε αλλάξει τίποτα.

      Διαγραφή
  2. Είναι ωραία να γυρίζεις,πίσω στο παρελθόν,έστω και νοερά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σου θυμίζουν ωραίες στιγμές ναι. Έχεις δίκιο! Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  3. Παρασκευη καλη αρχη στο βλασταρι σου
    η αρχη της σχολικης χρονιας των παιδιων μας παντα μας πηγαινει πισω σε εκεινες τις μερες που και εμεις σπουδαζαμε
    να εχεις καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ειρήνη! Έτσι είναι....αναπολούμε τα δικά μας!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  4. αναμνήσεις!! Τώρα με κάποιο τρόπο θα τα ξανά βιώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βίωσα ήδη! Τώρα δεν νομίζω να μου επιτρέψει να ξαναβρεθώ σε αυτό το χώρο :)

      Διαγραφή
  5. Καλό και όμορφο μήνα να έχεις.Καλή αρχή και καλή χρονιά στο αγοράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό και δημιουργικό μήνα εύχομαι!!!
    Είναι όμορφα να πας λίγο πίσω...έτσι η θέα της ζωής σου είναι πολύ καλύτερη!!!
    Καλή αρχή στο αγόρι σου!!!
    Να είναι φωτισμένο και γερό!!!
    Καλή πρόοδο,εύχομαι!!
    Φιλακια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου! Να σαι καλά!
      Καλό μήνα!! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα, Παρασκευή μου ! Καλή χρονιά στο γιόκα σου !
    Ωραίες οι νεανικές αναμνήσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γύρισες και εμένα στο παρελθόν με το άρθρο σου μια και εγώ σπούδασα στο συγκεκριμένο ΤΕΙ και οι αναμνήσεις είναι πολλές και όλες καλές!Καλή αρχή στον γιο σου και καλό μας μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέγνοιαστα χρόνια! Σε ευχαριστώ πολύ. Καλό μας μήνα!! :)

      Διαγραφή
  9. καλό μήνα και καλή εβδομάδα Παρασκευή μου!! λατρεύω τις ιστορίες από το παρελθόν!! νόμιζα ήσουν από την Πάτρα!! έχω δυο ξαδέρφια που σπούδασαν εκεί και πεταγόμουν απόκριες!! χα χα.. είχα πάρει και μέρος φυσικά 3 φορές στο καρναβάλι!! μου αρέσει πολύ η Πάτρα! φιλάκια και καλή αρχή στο γιο σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα εσύ πήρες μέρος στο καρναβάλι και 3 φορές! εγώ το πιστεύεις πως ποτέ δεν μπήκα σε γκρουπ;
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου! Καλό μήνα να έχουμε. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. ααα είναι ωραία εμπειρία!!! ήταν τουλάχιστον!!! αν δε συμμετέχεις δεν καταλαβαίνεις τι θα πει καρναβάλι! χα χα.. :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα, ωραία χρόνια ε? Τα φοιτητικά χρόνια είναι τα πιο ωραία.Καλή χρονιά να έχει το παληκάρι σου,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Τα πιο ξέγνοιαστα χρόνια της ζωής μας είναι! Καλό μήνα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  11. θέλω να ξαναγίνω φοιτήτριαααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλή αρχή στο γιο σου!
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα και εγώ το ίδιο θέλω! Σε ευχαριστώ Νάσια μου....να σαι καλα!! Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Παρασκευή μου!Καλό μήνα!Ωραίες οι φοιτητικές σου αναμνήσεις!Καλή αρχή στό παλικαράκι σου!Ολα καλά εύχομαι κοριτσάκι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό ξεκίνημα! Ωραία η αναδρομή! Γέλασα και με τον αστυνομικό! Τι να κάνουν κι αυτοί κάποιες φορές!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Μα δεν κάναμε φασαρία να πει κανείς να φέρει την αστυνομία. Ο αστυνομικός το κατάλαβε πριν χτυπήσει το κουδούνι και μίλησε έτσι. :)

      Διαγραφή