Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Day 26......Listening to



" Μ' αρέσει να μην λέω πολλά
μη λέω πολλά
μ' αρέσει να κοιτάω ψηλά
κοιτάω ψηλά στ' ατέλειωτα τραγούδια
με τη σκιά μου να πετώ, να πετώ
να πιάνω αστέρια στο βυθό
στο βυθό, βυθό της μουσικής σου.

Κι όταν θα πέφτει η παγωνιά, η παγωνιά
να κάνω κύκλους σαν ολό, ολόγιομο 
φεγγάρι στη σκηνή σου.

Να' ταν τα φώτα τα θαμπά, τα θαμπά
να' ταν αστέρια φωτεινά, φωτεινά
στα χέρια να στ' αφήσω.

Μάτια μου ψάξε να με βρεις, να με βρεις
ψάξε στους δρόμους της σιωπής
μοναχός θα σβήνω την μορφή μου. "

                     "Υπόγεια Ρεύματα"


20 σχόλια:

  1. η πρώτη παράγραφος με εκφράζει
    θα σε ενδιέφερε αυτό;
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερο τραγούδι!Ήταν η πρώτη συναυλία που είχα πάει..Το ακούω ακόμα,με συγκινεί! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολλοί οι στίχοι του τραγουδιού! Είναι όπως το λες....ιδιαίτερο! Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  3. νομίζω διάλεξες πολύ ωραίο τραγουδάκι για να συνοδέψει το απογευματινό μου καφεδάκι...
    υπέροχοι στίχοι*
    (χαίρομαι που θα ''κατασκοπεύσουμε μαζί''χιχιχι*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!! Καφεδάκι πίνω και εγώ!
      Και εγώ χάρηκα για την συνέχεια της "κατασκοπείας"
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια επιλογή! :)))
    Καλό Σαβατοκύριακο Παρασκευή μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο τραγούδι Παρασκευή μου!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς όμορφες ευχές!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Dimi μου!!! Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. αγαπημένο!!!!! υπόγεια ρεύματα for ever!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Παρασκευή μου!Καλή εβδομάδα!Εχης βραβείο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή