Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Δυο όμορφες εκπλήξεις από δυο αγαπημένες φίλες!

Με αυτή την ανάρτηση θα ήθελα πολύ να ευχαριστήσω δυο φίλες που πριν το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας με έκαναν να νιώσω πολύ όμορφα η καθεμιά με τον δικό της τρόπο.
Εύχομαι να φανώ αντάξια και να μην προδώσω ποτέ τη φιλία τους.

Την περασμένη Παρασκευή γυρνώντας από ένα περίπατο που είχα πάει με τον πατέρα μου, βρήκα στην είσοδο της πολυκατοικίας   το παρακάτω δέμα με παραλήπτη εμένα.

Γνώριζα πως η αγαπημένη μου φιλενάδα Mystickland είχε στείλει ένα δώρο για τα γενέθλιά μου.
Αυτό το δώρο ήθελα να το ανοίξω στον δικό μου χρόνο.
Έτσι και έγινε! Μόλις έμεινα μόνη έφτιαξα καφεδάκι και άνοιξα το δέμα.
Με περίμενε μια όμορφη συσκευασία με μια πεταλούδα στο αγαπημένο μου χρώμα.

Κάτι μου έλεγε πως κάτι όμορφο είχε εκεί μέσα.
Αυτό το κάτι κατέληξε σε ένα χείμαρρο ομορφιάς.
Αρχικά αυτή η υπέροχη καρτούλα με την νεραιδούλα και μέσα ευχές με τον μοναδικό τρόπο γραφής της Mystickland



Το δώρο μου ήταν ένα βιβλίο. Ονομάζεται "Το μυστικό"
 


Το διάβασα το ίδιο απόγευμα και καθημερινά ανοίγω και διαβάζω  αποσπάσματά του.
Το μυστικό για την καλυτέρευση της ζωής μας είναι τόσο απλό!
Να μάθουμε να λέμε ευχαριστώ για όλα αυτά που έχουμε.
Να δίνουμε με αγάπη και θα τα εισπράξουμε πολλαπλάσια.
Να παίζουμε το παιχνίδι πως έχουμε αποκτήσει αυτό που ονειρευόμαστε και όχι να μεμψιμοιρούμε πως δεν πρόκειται ποτέ να το έχουμε.
 Αν μεμψιμοιρούμε δεν θα το αποκτήσουμε σίγουρα ποτέ.
Όλα τα παραπάνω και μερικά ακόμα τα εφαρμόζω χρόνια τώρα.
Από παλιά είχα παρατηρήσει πως όσα χρήματα και να είχα επάνω μου ένιωθα πάντα πλούσια.
Θυμάμαι μια βραδιά πρόσφατα που είχα επάνω μου μόλις 5 ευρώ. 
Στην παρέα συζητούσαν για χρήματα, πάμε χαμένοι και τα σχετικά.
Μην γελάσετε αλλά ήμουνα η μόνη στην παρέα που ένιωθε πλούσια.
"Το μυστικό" γράφει πολλά ακόμα, που σκοπεύω να τα εφαρμόσω στο μέγιστο.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν το έχει διαβάσει να το κάνει.
Σε ευχαριστώ  Mystickland για το υπέροχο αυτό δώρο και όχι μόνο.
Η αύρα σου θα με συντροφεύει πάντα όταν θα το αγγίζω. 

Η πεταλουδίτσα της συσκευασίας θα διακοσμεί στο εξής το μπλογκ μου.


Το βράδυ της ίδιας μέρας η αγαπημένη μου φιλενάδα η Χρυσούλα από το neli62.blogspot.gr
παρουσιάζοντας μια ακόμα υπέροχη συνταγή της κλείνει την ανάρτηση με τα εξής λόγια:

"Θα ήθελα να πω στην Παρασκευή και από εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε να παρουσιάσει στο μπλογκ της μερικές συνταγές μου.
 confusedmindblog.blogspot.gr/2012/10/photo-day-9-10-neli-s.html
confusedmindblog.blogspot.gr/2012/09/neli-photo-day-8-september.html
Πραγματικά με συγκίνησε πολύ αυτή της η πράξη, ότι και να πω θα είναι λίγο.
Της αφιερώνω λοιπόν όλες τις συνταγές μου που έχει παρουσιάσει και θα ήθελα να της δώσω και αυτό σαν ένδειξη πραγματικής φιλίας και συμπάθειας.
Παρασκευή μου σε θεωρώ πραγματικά δικό μου άνθρωπο.....
Πολλά πολλά φιλιά."


Το ότι μου αφιέρωσες αυτές τις συνταγές και ότι έφτιαξες αυτή την όμορφη εικονίτσα για μένα είναι μεγάλη τιμή.
Την εικονίτσα την έχω προσθέσει ήδη στο μπλογκ και για να είμαι ειλικρινής νιώθω πολύ περήφανη για αυτή.
Σε θεωρώ και εγώ πραγματικά δικό μου άνθρωπο Χρυσούλα. 
Κάθε φορά που φτιάχνω μια συνταγή σου νιώθω απόλυτη σιγουριά για την επιτυχία της. Και αυτό συνέβη από την πρώτη στιγμή που σε βρήκα!

 Σε ευχαριστώ πολύ για όλα.

31 σχόλια:

  1. Συγκινήθηκα μαζί σου!!! Πόσο όμορφες κινήσεις..!! Μπράβο στα κορίτσια και σε σενα που ξέρεις να εκτιμάς τα πάντα!! Πρόσφατα έζησα μια παρόμοια έκπληξη και συνειδητοποίησα πόσο σημαντική είναι η παρέα που έχουμε δημιουργήσει με ορισμένες bloggers..Χαίρομαι πολύ πολύ που σας γνώρισα έστω και εδώ!!Καλό βράδυ παρασκευή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου! Αυτή η ζωή με έχει διδάξει τόσα πράγματα και όμως διαρκώς θέλει να με διδάσκει. Ούτε εγώ περίμενα να ζήσω τέτοιες στιγμές όταν δημιουργησα το μπλογκ μου. Προς απάντηση λοιπόν κάποιων που θεωρούν τα μπλογκ μια εικονική πραγματικότητα να πω πως απλά έχουν άδικο. Χαίρομαι και εγώ που σας γνώρισα!
      Καλό βράδυ! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σε εκείνες αλλά μπράβο και σε εσένα. Φαίνεται είσαι εξίσου καλή φίλη! Το βιβλίο αυτό για κάποιο λόγο συνέχεια το προσπερνάω . Είναι σταθερά μέσα στις επιλογές μου αλλά τελικά κάθε φορά επιστρέφω στο σπίτι συντροφιά με κάποιο άλλο πολυσέλιδο φίλο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Χριστινάκι! Σου συνιστώ να το διαβάσεις. Πιστεύω πως είναι καλό να διαβαστεί από όλα τα νεαρά άτομα. Το σύστησα και στους γιους μου αλλά με χλεύασαν :) Δεν πειράζει....θα τους τα μεταφέρω εγώ και τα υπόλοιπα που θα εφαρμόσω. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ καί εγώ μέ τήν Κατερίνα!Τί όμορφες φιλίες μπορείς νά δημιουργήσης μέ φίλες blogger!Πολύ όμορφο τό δωράκι σου Παρασκευή μου!Χαίρομαι πού γνωριστήκαμε καί μάς ενώνη η Αχαία καί η Λευκάδα μας!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι φιλενάδα!! Εμάς μας ένωσε η Αχαία και η αγαπημένη μας Λευκάδα . Να είμαστε καλά και ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε στο αγαπημένο νησί για ένα καφεδάκι :) Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. πόσο όμορφη είναι η μπλογκογειτονιά μας με καλό και ευαίσθητο κόσμο
    πολύ συγκινητική αυτή η ανάρτηση , συγκινήθηκα κι εγώ..
    μπράβο στις δύο φίλες σου για τα όμορφα δώρα και την φιλια τους
    μπράβο και σε σένα που θα κοσμούν το μπλογκοσπιτάκι σου
    σου εύχομαι να τα χαρείς..
    είναι η χρονιά σου φέτος..κερδίζεις σε πολλούς διαγωνισμούς που γίνονται στην μπλογκογειτονιά μας
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ συγκινήθηκα Δελφινάκι την Παρασκευή.
      Πάντα υπάρχει καλός και ευαίσθητος κόσμος! Δεν θα μπορούσε να λείψει και από την μπλογκογειτονιά!
      Μακάρι να είμαι και εγώ στα αλήθεια ένας από αυτούς!
      Το σημαντικό σε αυτά τα δυο είναι πως δεν κέρδισα σε κανένα διαγωνισμό.
      Μιλάμε για ανθρώπινες φιλίες! Έστω και μέσα από ένα μπλογκ!
      Πίσω από την κάθε οθόνη κρύβεται ένας άνθρωπος και μια ψυχή!
      Αυτό από μόνο του λέει πολλά.
      Καληνύχτα Δελφινάκι! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Πολλά ευχαριστώ...
    Ευχαριστώ που με εμπιστεύτηκες και άνοιξες την πορτουλα της ψυχής σου!
    Ευχαριστώ για τα γεμάτα ενδιαφέρον σχόλια σου!
    Ευχαριστώ που σου άρεσε το δωράκι μου:)
    Να μου προσέχεις τη νεραιδουλα μου!!!
    Και αν ποτέ αισθανθείς μόνη,σκύψε να ακούσεις το μυστικό της!!!
    Σε φιλώ καλή μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Νεραιδούλα θα είναι στο επίκεντρο της προσοχής μου! :)
      Είναι δύσκολο να καταλάβουν όλοι το μυστικό της αλλά
      θα καταβάλω την μεγαλύτερη δυνατή προσπάθεια να το καταφέρω.
      Σε ευχαριστώ για το δώρο! Είναι πραγματικά ένα υπέροχο βιβλίο!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
      Σε ευχαριστώ για την θετική αύρα σου!!
      Καληνύχτα φιλεναδίτσα! Όνειρα γλυκά!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Παρασκευή αχ τι να πω τωρα?αυτη σου η ανάρτηση ήταν για μένα μια πολύ όμορφη και συγκινιτική κίνηση ,ποτε δεν περίμενα ότι θα έβρισκα τόσο καλή παρέα και μάλιστα απο ατομα που δεν γνωρίζω προσωπικά,είσαι ξεχωριστή όπως ξεχωριστες είστε όλες κάθε μια με τον τρόπο της.Θα ήθελα να σου στείλω για άλλη μια φορά την αγάπη μου και τα φιλικά μου αισθήματα,να σου πω απο καρδιάς να μην έχεις ποτέ στη ζωή σου στεναχώριες και να δείς όλα όσα σκεφθηκες η ονειρεύτηκες στις στιγμές της περισυλογης σου.Κλείνω με μια μεγαααααααααάλη αγκαλιά.Καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα παραπάνω Χρυσούλα μου! Είναι όμορφο να εκτιμάς την κίνηση του άλλου και να νιώθεις μέσα σου πως η κίνηση αυτή βγαίνει με αληθινά λόγια μέσα από την καρδιά του. Και μένα με συγκίνησες αφάνταστα με την κίνηση σου και ένιωσα βαθιά πως ήταν από έναν άνθρωπο με καλή καρδιά. Οι στεναχώριες Χρυσούλα μου είτε θέλουμε έιτε όχι υπάρχουν στην ζωή μας. Όπως υπάρχουν και γλυκύτατοι άνθρωποι που μπορούν να γλυκάνουν τον πόνο μας. Δεν χρειάζεται πολλα ο άνθρωπος να ξεχαστεί για λίγο. Η εικονίτσα σου θα μείνει εκεί για όσα χρόνια υπάρχει και αυτό το μπλογκ! Και αν αλλάξει εμφάνιση πάντα θα κατέχει μια εξέχουσα θέση!
      ΜΙα μεγάλη αγκαλιά και από μένα! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. πόσο όμορφη κίνηση και των δυο κοριτσιών! μπράβο τους αλλά και σε σένα Παρασκευή μου!! είσαι πολύ γλυκιά και σου αξίζει το καλύτερο!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Εύη μου!!
      Με συγκίνησαν πολύ και οι δυό τους.
      Εύχομαι να μην ξεχάσω ποτέ αυτό που με έκαναν να νιώσω!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Τι γλυκό να σ'αγαπούν και να σου το λένε!Η φιλία και η αλληλεγγύη μας κρατάνε "ζωντανούς" ειδικά στις μέρες μας και είναι πανέμορφο που έχεις ανθρώπους να νοιάζονται.Μπράβο σε όλες σας που μοιράζεστε αυτά τα συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μιράντα μου!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
      Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Όμορφες και γλυκές κινήσεις !Μπράβο στα κορίτσια που με υπέροχο τρόπο σου έδειξαν την αγάπη τους !
    Η ζωή σου να είναι γεμάτη απο αγάπη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ολυμπία μου!
      Η ζωή όλων μας να είναι γεμάτη με αγάπη :)

      Διαγραφή
  10. Yπέροχα τα δώρα σου. Ξέρεις το θέμα με το Μυστικό αλλά και άλλα παρόμοια βιβλία, όπως το Κλειδί (που μιλάει και αυτό για το Νόμο της Ελξης) είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι τα διαβάζουνε, τους ενθουσιάζει η ιδέα αλλά μέχρι εκεί. Το θέμα είναι να προσπαθούμε (αυτό που είπες) να κάνουμε αυτές τις συμβουλές μέρος της ζωής μας και να αλλάξουμε γενικά κοσμοθεωρία. Πάντως εμένα άλλαξαν πολλά από τα πιστεύω μου και νιώθω ότι ίσως πολλά από τα πράγμα που πίστευα έχουν πλέον και μια εξήγηση... μεταφυσκή. Αλλωστε ακόμα και το πιστεύω μας στον Θεό... μεταφυσικό δεν είναι; Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα ακούσει παλιότερα για τον Νόμο της Έλξης αλλά δεν είχα δώσει καμιά βαρύτητα στο όλο θέμα.
      Ας πούμε πως δεν ισχύει ο νόμος για όλα όσα περιγράφονται σε αυτά τα βιβλία. Τι έχουμε να χάσουμε να δοκιμάσουμε; Μήπως αν γκρινιάξουμε για κάτι ή στεναχωρηθούμε για κάτι ανούσιο θα φτιάξει κάτι; Φυσικά όχι.
      Πόσες φορές μας συμβαίνει κάτι που σκεφτήκαμε ακόμα και μερικά λεπτά πριν; :)
      Μακάρι να καταφέρουμε όλοι μας να αλλάξουμε γενικά την κοσμοθεωρία! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. τι ωραια αναρτηση, τι ωραιο να εχεις φιλους, φιλους με θετικη σταση ζωης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φίλοι με την θετική στάση ζωής σου μεταδίδουν μόνο θετική ενέργεια!
      Και αυτή την ενέργεια την έχουμε ανάγκη όλοι μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Mια καλημέρα,πέρασα να σου δώσω!!
    φιλιά πολλά!
    καλή συνέχεια,με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Great post! :) I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes.. Thank you so much!!
    Kisses from VV!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο στα κορίτσια και μπράβο και σε σένα...πολύ γλυκια και συγκινητική ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Your post is a timely reminder of why we should be thankful and grateful for everything that is in our lives: health, family, true friends, beautiful landscapes, cultural treasures, etc. The book sounds wonderfully enlightening; must give it a read.

    Have a great weekend!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your kind comment! We should be thankful and grateful for everything!
      I loved the book! I'll read it again and again!
      Have a great weekend!

      Διαγραφή
  16. Πάντα τυχερή εύχομαι!! Είναι τόσο όμορφη αυτή η πράξη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή