Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Κ..........όπως κατανάλωση


Τα παραπάνω προϊόντα και κάποια ακόμα που δεν φαίνονται είναι καθαριστικά για την κουζίνα μου.
Από όλα αυτά συστηματικά χρησιμοποιώ τρία. Τρόμαξα όταν  σκέφτηκα πόσο θύμα είμαι μπροστά στα ράφια των σούπερ μάρκετ.....και άλλο τόσο, στις διαφημίσεις που μου πλασάρουν το καλύτερο προϊόν με την καλή νοικοκυρά να καταπολεμά την κάθε βρωμιά με αυτό.
Μέχρι πρόσφατα, βγαίνοντας στην αγορά έπρεπε να αγοράσω κάτι για να νιώθω ικανοποιημένη , το γνωστό shopping therapy......Ανακάλυψα όμως, πως πολλά από αυτά που έπαιρνα μου ήταν άχρηστα και δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια στιγμιαία ικανοποίηση στα πλαίσια της καταναλωτικής μου μανίας.
Πιστεύω πως έχουμε ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια της κατανάλωσης και αντί να είναι ένα μέσο εξυπηρέτησης της ζωής μας να έχει οδηγηθεί σε αυτοσκοπό. Για πολλούς η κατανάλωση αποτελεί ένδειξη δύναμης και πλούτου. Έχω ακούσει μέχρι την έκφραση "Ξοδεύω άρα υπάρχω".
Πρέπει να καταλάβουμε πως η ποικιλία των προϊόντων που υπάρχουν είναι για να υπάρχει ανταγωνισμός και κατά συνέπεια καλύτερο προϊόν για εμάς και όχι για να τα αγοράζουμε όλα με αλόγιστο τρόπο ..

Το post αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού The 24 Days Challenge που διοργανώνει το blog  mystickland
Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση είναι οι:



4 σχόλια:

  1. Καλημερα!Συμφωνω απολυτα.Ενας καλος τροπος να απαλλαγουμε απο τα χημικα και να ελαφρυνει η τσεπη μας ειναι να τα φτιαξουμε μονοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο!! Το να τα φτιάξουμε μόνοι μας σαφέστατα είναι πιο οικονομικά και πιο ασφαλή για την υγεία μας!

      Διαγραφή
  2. έτσι όπως τα λες είναι.. ωστόσο γελάω γιατί τελευταία ο πατέρας μου μας λέει για τα βλαβερά προϊόντα καθαρισμού που χρησιμοποιούμε και πως η σωτηρία για όλα είναι το πράσινο σαπούνι!! "να τα πετάξετε όλα και να χρησιμοποιείτε μόνο πράσινο σαπούνι", λέει και ξαναλέει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλοι οι μπαμπάδες τα ιδια λένε!! Ο δικός μου κλασσικά πάντα με το σαπουνάκι του....η μαμά ακολουθεί το ρεύμα των χημικών :)

      Διαγραφή