Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Π.......όπως Παραμύθι


 Μπορεί να μεγάλωσα και τα παραμύθια να μου είναι πολύ μακρινά πια για να τα θυμάμαι ολόκληρα, αλλά συνεχίζω ακόμα να πλάθω τα δικά μου παραμύθια.
       Τα δικά μου παραμύθια έχουν να κάνουν με σκέψεις, όνειρα και καθημερινά προβλήματα που μου αρέσει να τους δίνω μια διαφορετική όψη.
      Ένα όμορφο παραμύθι που έχω πλάσει μέσα μου είναι πως μπορώ να νικήσω τα πάντα αρκεί να το θέλω.
Ακόμα και εκείνα τα γεγονότα που θα θελήσουν να μου καταρρίψουν αυτή την άποψη και ανήκουν εν μέρει σε εκείνα που δεν παλεύονται έχω βρει έναν δικό μου τρόπο να τα προσπερνώ, να αντλώ δύναμη μέσα από το παραμύθι μου και να συνεχίζω.
   Έχω "νικήσει"  πολλούς άνισους αγώνες με το παραμύθι μου και όσο αντλώ αυτή την δύναμη της "νίκης" θα συνεχίζω να το εμπλουτίζω με νέες λέξεις και εικόνες.
  Οι λέξεις του παραμυθιού μου δεν είναι πάντα όμορφες ή ευγενικές....ή μπορεί να υστερούν κατά πολύ από την γραφή κάποιων που ξέρουν να χρησιμοποιούν τον λόγο πολύ καλύτερα από μένα. Είναι όμως το δικό μου παραμύθι γραμμένο από μένα, μέσα από την ίδια την ζωή, από αυτά που έχω διδαχτεί, από αυτά που έχω ζήσει και από αυτά που έχω δει και ακούσει!

Θέλω να μου πεις αυτό το παραμύθι
μ' εκείνο το κορίτσι και το άλογο
θέλω να με πας μ' εκείνη την φωνή σου
που με ταξιδεύει σαν τον άνεμο


Το post αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού The 24 Days Challenge που διοργανώνει το blog  mystickland
Συμμετέχοντες (μέχρι στιγμής) στην πρόκληση είναι οι:

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα ,δικιο έχεις με τη δύναμη της ψυχής μας νικάμε πολλά απο τα κακά της μοίρας μας ,ακόμη και τα απάλευτα με δύναμη παίρνουν μιά άλλη διάσταση το μυαλό μας,να συνεχίσουμε τον αγώνα ,γιατί η ζωή είναι αγώνας,το τραγούδι τέλειο ,ο ρόκκος είναι ο αγαπημένος μου,χάρηκα που σε βρήκα ,θα τα λέμε φιλιά ,καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Φτιάξε καρδιά μου
    το δικό σου παραμύθι
    αλλιώς την βάψαμε...
    (στίχοι από ένα τραγούδι του Δ. Τσακνή)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μες στο δικό σου παραμύθι
      ξαναβρές το,
      το ξεχασμένο μονοπάτι σου...
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα..τα παραμύθια μας είναι δικά μας..τα στολίζουμε,τα αλλάζουμε,τα ομορφαίνουμε..ο καθένας έχει φτιάξει το δικό του..εκείνος αποφασίζει το τέλος πως θα έρθει..
    να παλεύουμε και να μη σκύβουμε το κεφάλι..
    φιλιά και καλό σ/κ<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Ρόκος,αγαπημένος!!Πάντα υπάρχη ένα παραμύθι μέσα μας χωρίς τέλος!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραμυθι..γεμιζει και σκιρτα η καρδια..απο λογια μαγεμενα..εικονες γεματο χρωματα..αχνες φωνες γεματο αγαπη..
    ...χαρουμενη Κυριακη..να περνας ομορφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και σχεδόν πάντα τελειώνει με ευτυχισμένο τέλος! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. "Είναι τα όμορφα με τ' άσχημα μπλεγμένα,
    πάνω στης μοίρας τα παραμύθια κεντημένα,
    ξαναμμένα με τραβάνε στο χορό τους το τρελό·
    ψάχνω τα βήματα να βρω και χάνω το ρυθμό.
    Μα όταν με πιάσουνε τα όμορφα απ' το χέρι
    με ταξιδεύουνε στου ήλιου το κρυμμένο μου αστέρι
    και μου ανοίγουν τη ψυχή να τραγουδήσω,
    με τη βροχή του κόσμου να νυχτοπερπατήσω."
    Sadahzinia

    Κι άλλο παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι πράγματι πολύ όμορφο να πλάθεις τα δικά σου παραμύθια!! κρύβουν τη μοναδικότητα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή